pagina op internet niet correct weergegeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

math678

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2002
Beste forumleden.
Ik heb sinds kort een nieuwe pc. Internetverbinding met behulp van kabel. Sommige pagina's worden niet correct weergegeven. Ik krijg op pagina's waar vaak aan de linkerzijde tabbladen staan allemaal kruisjes te staan en kan deze pagina's dan niet openen. Een voorbeeld van zo'n pagina die dit heeft is bijv. www.delbressine.nl (en ik kane r nog meer noemen). Waar kan dit aan liggen ? aan java virtual machine >???? of iets anders? gaarne reactie. al vast bedankt

IK ben alles aan het proberen, echter nog zonder resultaat. Ik heb voor de zekerheid nortron firewall volledig uitgezet. pagina nog niet correct weergegeven. hieruit concludeer ik dat het niet aan nortron ligt of ??..
Het is in ieder geval een html type.

Je kan ook de optie reclame onderdrukken uitzetten in NPF, heb ik ook gedaan. Ook de cache daarna geleegd zoals te lezen op de Symantec-site?

Zowieso moet je java virtual machine ook op je pc hebben. In windows xp zit hij standaard niet.

Geplaatst door Tanja1968
Zowieso moet je java virtual machine ook op je pc hebben. In windows xp zit hij standaard niet.

Was al naar één van jouw antwoorden qua VM aan het zoeken maar het Helpmij-archief is nog steeds beperkt...:confused:

Klopt. Ik weet dat als je trefwoord "rood kruisje" intikt dat het antwoord er ook bij moet staan:confused:

Helaas is het archief niet meer compleet.

Java Virtual machine -> http://www.java.com/en/download/installed.jsp Klik op het groene vlak om te downloaden (free download)

Laatst bewerkt:
Tanja, kan ik controleren of ik deze heb. ik dhad al zo'n vermoeden (zie mijn vraagomschrijving) dat het hier misschien mee te maken had. Heb pc sinds 1 week. Windows xp home edition sp2.
Waar kan ik java virtual machine downloaden evt. en moet ik dan nog ergens mee rekening houden

In mijn vorige bericht kun je hem downloaden. Hij geeft zelf aan (als het goed is) als je hem al hebt.

Tanja en gezina hartstikke bedankt.
het werkt.
het lag aan de JVM.

Mooi dat de tip van Tanja heeft gewerkt Math678, maar waarom ik de bewuste pagina wel zie (XP home SP1) en nooit iets van JVM heb geinstalleerd is mij een raadsel. :)

Mooi dat het weer werkt. @Gezina, misschien dat je toch ergens JVM op je pc hebt. Misschien met de zoekfunctie van XP kijken of je iets van Java tegenkomt?

Lijkt me geen andere mogelijkheid waarom je het toch kunt zien.:)

Op JVM gezocht, niks gevonden, ook niet in verborgen bestanden en mappen. Wel een Java-bestandsmap, heeft 3 mappen: Classes, Packages en Trustlib. Deze Java-map dateert van vorig jaar juni toen XP SP1 op deze pc werd geinstalleerd. Zit het misschien in die SP1 dat ik die pagina wel gewoon kan zien? Of bepaalde fotoprogjes, heb Ulead en PSP. Heb voor de rest heel weinig op de pc staan en zeker nooit JVM apart geinstalleerd.

Heb net ook gekeken op het tabblad Geavanceerd in IE, daar staat wel een blokje Microsoft VM en daar is aangevinkt Java JIT-compiler ingeschakeld. Daaronder staan nog 2 opties maar niet aangevinkt: Java-console ingeschakeld en Java-logboekregistratie ingeschakeld. Kennu daar wat mee? :D

Lijkt het toch op dat er iets van Java inzit, komt misschien toch door de SP1? Ben daar zelf ook niet zo in thuis. Belangrijkste is dat het werkt, toch?:D

Geplaatst door Tanja1968
Lijkt het toch op dat er iets van Java inzit, komt misschien toch door de SP1? Ben daar zelf ook niet zo in thuis. Belangrijkste is dat het werkt, toch?:D

Laten we het maar op SP1 houden dan, tenzij de topic-starter dat ook heeft! Dan hebben we alsnog een raadsel. Belangrijkste is dat het idd werkt. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan