Pagina opent niet in geen enkele browser (Windows8)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Emely010

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 mei 2013
Berichten
2
Hallo!

Ik zit met een heel raar probleem, of althans, mijn schoonmoeder.

Ze heeft een Samsung LT met Windows 8 geinstalleerd.
Nu heeft ze een kruidvat account waarmee ze haar aanbiedingen wil activeren.
Na inloggen moet je dan naar de 'jouw voordeel' sectie maar die opent vervolgens niet.
In IE10 krijg je de foutmelding:


De webpagina kan niet worden weergegeven

Mogelijke acties:

You are not connected to the Internet. Check your Internet connection


Geef het adres opnieuw op.

Ga terug naar de vorige pagina.

Meest waarschijnlijke oorzaken:
�Uw computer is niet met internet verbonden.
�Er zijn problemen op de website opgetreden.
�U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.
Meer informatie Meer informatie


Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben, waaronder:
�De internetverbinding is verbroken.
�De website is tijdelijk niet beschikbaar.
�De DNS-server is niet bereikbaar.
�De DNS-server heeft het domein van de website niet in een lijst.
�Als dit een (beveiligd) HTTPS-adres is, klikt u op Extra en vervolgens op Internetopties en Geavanceerd. Zorg ervoor dat de SSL- en TLS-protocollen zijn ingeschakeld onder de beveiligingssectie.



Dus heeft ze mijn hulp ingeroepen. Ik dacht, dat los ik wel even op. Niet dus.

Heb eerst gekeken of het in firefox en chrome wel lukte. In firefox krijg ik de melding:

De verbinding werd geherinitialiseerd

De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.
Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het
over enkele ogenblikken opnieuw.
Controleer uw netwerkverbinding als u geen enkele pagina kunt laden.
Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk is beveiligd door een firewall of proxyserver.


In Chrome krijg ik:

Deze webpagina is niet beschikbaar
De webpagina op https://kruidvat.emsecure.net/optie...ges/dailydiscount/s2/daily_discount_page.aspx is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.
Fout 103 (net::ERR_CONNECTION_ABORTED): Onbekende fout


Ik zit hier momenteel bij mijn schoonmoeder thuis op het UPC netwerk, met 3 laptops, waarvan de mijne die draait op Win8 en mijn schoonvader's laptop op Win7 en op beide bestaat het probleem niet. Het lijkt mij dus dat het niet aan het netwerk ligt.
Ook als ik andere beveiligde sites open, lijkt er geen probleem te zijn.
Alleen dus met die *&^# kruidvat site. En als ik het niet kan fixen, dan wil ze hem terugbrengen naar de leverancier >.<
Dat hoop ik te voorkomen, dit moet toch op te lossen zijn!

Wat ik verder heb geprobeerd maar wat geen baat had:

Gekeken of het probleem zich ook voordoet in Firefox en Chrome. Ja dus.
Gekeken of in alle browsers SSL en TLS aanstaat. Ja
Van alle browsers standaard instellingen hersteld.
Firewall en virusscanner uitgezet, probleem niet verholpen.
Virusscanner (Avast) verwijderd, gekeken of de pagina goed laadde, maar nee. Avast opnieuw geinstalleerd.
Winsockfix laten lopen.
Adapterinstellingen nagekeken.
Beveiliging nagekeken, maar dat staat op WPA2-personal / AES, en dat is volgens mij goed.

Enige wat ik nu nog kan bedenken is dat het een instelling in Windows 8 is, maar ik zou echt niet meer weten waar te zoeken.

Wie heeft er nog idee�n?
Alvast hartelijk dank voor jullie hulp,

Emely
 
Computer nagekeken op spyware? Laatste drivers voor de wireless kaart? eventueel geprobeerd met een vaste kabel en wireless uitgeschakeld? (weet niet of dit model vaste aansluitingen heeft).

Voor de rest volgens mij een prima troubleshooting plan. Gebruik zelf geen windows 8, dus specifiek daar zou ik ook niet weten wat te zoeken.
 
Ik had een tijdje geleden iets vergelijkbaars. Ik kon iedere website bekijken, behalve de website van mijn bank. Dan kreeg ik de melding dat er geen verbinding met internet was. Ja ja...
Ik heb het opgelost door alle cookies en tijdelijke bestanden te laten verwijderen door CCleaner. Direct daarna kon ik weer probleemloos inloggen op de website van mijn bank en daar alles doen wat ik wilde.
Als je CCleaner wilt gebruiken, dan wel even opletten bij de installatie: vinkjes weghalen, wanneer je niet wilt dat de Chrome browser wordt geïnstalleerd.
Hier vind je uitleg over hoe je CCleaner moet gebruiken: klik!
 
Drivers voor de wireless kaart heb ik nog niet aan gedacht en op spyware checken ben ik gewoon vergeten... Stom. Maar ga ik proberen. Bedankt tot dusver.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan