pagina opent niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

André Klaver

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 jan 2002
Bovenstaand probleem doet zich voor als ik op mijn postbank naar mijn rekeningen wil inloggen. Als ik de inlogpagina wil openen krijg ik de bekende melding dat de pagina niet geopend kan worden. Ik heb alle aanwijzingen van de postbank betreffende instellingen van beveiliging en andere bla bla al opgevolgd. (Behalve formatteren en opnieuw installeren, hoe komen ze er op!!) Hijacklog geplaatst, virusscanner laten draaien enz. niets helpt. Ben ik soms ergens een "l*llig" vinkje vergeten of zo? Wie helpt? Ik heb geen zin meer in die papieren troep.
Gebruik win98se.
(Het doet zich ook voor bij sommige andere sites, bv. Telfort als ik naar abonnementen wil.)

Je zou mogen hopen dat het niet zo is, maar mogelijk schrijft de site iets weg in een cookie en heb je je cookies of cookie's per sessie uit staan.

Wil je dit testen ga dan eens naar deze website klik op occasions, klik een occasion aan.
Nu zie je of een pull down met een reserveer knopje (wel cookie's aan) of een melding dat je geen cookie's toestaat.

Laatst bewerkt:
Staat aan. Bedankt voor je reactie. Cookies postbank staan keurig in TIF.

Laatst bewerkt:
in configuratescherm>software moet je ff naar internet explorer gaan.
daar kies je voor wijzigen/verwijderen.
je krijgt nu de optie om IE te herstellen, voer dat ens uit.

Hey Franz, dat advies geef ik vaak aan anderen op helpmij. Maar nu was ik het zelf vergeten!!!! En je hebt gelijk! Hartstikke bedankt!

:D :o

zo simpel is die oplossing niet, je moet het net maar weten.
toen ik nog 98 gebruikte, kwam het bij mij ook vaak
voor.
via helpmij kreeg ik toen die tip, alleen ben ik hem
niet vergeten :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan