Pagina overgang

Status
Niet open voor verdere reacties.

josephine100

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2007
Hallo,
Ik gebruik een pagina overgang:
HTML:
<META HTTP-EQUIV="Page-Enter" content="progid:DXImageTransform.Microsoft.Stretch(Duration=2, stretchStyle=SPIN)">

In FF doet dit het natuurlijk niet, maar is er een mogelijkheid om ook voor FF een pagina overgang te realiseren (hoeft niet perse dezelfde overgang te zijn!).

Groetjes Josephine

Nee dit is helaas niet mogelijk. Met Flash zou het wel kunnen, maar ik weet niet of je daar verstand van hebt? Heel misschien is het mogelijk om het met Javascript te doen, maar ik lees alleen maar dat het niet in FireFox werkt. Misschien kan je Javascript zo opbouwen dat alleen bepaalde elementen in je pagina de overgang krijgen. Bijvoorbeeld een div of iframe? Ik weet het niet goed, want mijn kennis van Javascript is minimaal.

Misschien dat er iemand wil reageren met meer ervaring met Javascript?

tsja, met javascript kan heel veel; het is alleen de vraag of je het precies als 'paginaovergang' ziet. Je kan bijvoorbeeld alle elementen naar links//rechts/boven/diagonaal uit het beeld laten 'sliden' en dan pas naar de volgende pagina gaan (dat is niet extreem lastig) maar voor de rest weet ik het ook niet goed. Mischien als je in het JS subforum de vraag stelt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan