Pagina rand als kader rond tekst

Status
Niet open voor verdere reacties.

wasstritje67

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 nov 2012
Hallo
ik probeer rondom een tekst een paginarand (kader) te plaatsen.
Zie het voorbeeld met rondom een kader voor mij maar drukt aleen zij en bovenkant af.
Heeft iemand een idee wat ik fout doe.
Ik heb Ofifices 2010

groetjes,
Astrid :d

hallo wasstritje Ik zie niets als voorbeeld, heb je wat meer uitleg.?

Als je de paginarand wel ziet, maar niet afgedrukt krijgt, zou je eens kunnen kijken naar de printer instellingen; misschien valt de rand buiten de printmarges. Maar omdat er geen bestandje bijstaat, is dat lastig te beoordelen :)

Hallo Manamana
om mijn pagina te versieren maak ik er een leuke kader rond .een versiering zeg maar
Het patroon staat dan rond de tekst heen .een soort fotolijst zeg maar.
ik zie op het afdrukvoorbeeld wel de kader rondom de tekst , maar druk ik het af dan is de onderste kader rand weg.
Dus de onderste versierig is er niet als het afgedrukt heb. wil een voorbeeld mee sturen maar krijg het niet voor elkaar.
Hoop dat het zo wat duidelijker is

groetjes wasstritje

hallo octafic

Die instellingen van printer heb ik inderdaad bekeken en die staan goed. krijg het alleen niet voor elkaar om nu een voorbeeld erbij te voegen.
volgens pagina instelling word - marges staat hij op 2,5 cm rondom ingesteld.
dat lijkt mij ok zie dus niet de fout wat het kan zijn.
maar bedankt voor jullie hulp.

groetjes wasstritje

Wat is het probleem met het uploaden? Is het document te groot? In dat geval: probeer er eens een zip bestand van te maken, dat werkt meestal al voldoende. Of als alternatief: zet 'm op een site als www.mijnbestand.nl.

Ja ik begrijp het. Proberen natuurlijk zo goed mogelijk te helpen. Probeer hier eens je gelijk te halen. Klik

Lees de help eens hoe je dat moet doen, een bijlage bijvoegen. Helemaal onderin de home pagina "Help"

hallo octafish

hij ziet het bestand niet als ik hem wil bijvoegen terwijl ik hem wel zie in mijn documenten
ik ga het proberen op www.mijnbestand.nl nog nooit gedaan en hoe kan jij hem dan zien.
Heb alleen facebook maar dan loop ik de kans dat mijn vriendin te vroeg ziet...

Je mag 'm ook wel naar mij mailen, dan zet ik 'm er wel in. Als mijnbestand niet lukt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan