Pagina regeert niet en/of venster:pagina reageert niet....wachten!

Status
Niet open voor verdere reacties.

klaas-van-winge

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2004
Krijg regelmatig de mededeling,dat een pagina niet reageert en/of het venster,dat de pagina niet reageert met de vraag of ik wil wachten tot de pagina weer reageert!
Bovendien werkt Chrome bijzonder traag en lijkt zeer veel van het fysieke geheugen te vragen (zou dat kunnen?)Fysiek geheugengebruik vaak boven 90%.

Wat is hier aan te doen,behalve geheugen uitbreiden?

Bij voorbaat dank.

Klaas

Schakel deze instelling eens uit (categorie Privacy) & probeer het nog eens:
attachment.php

Maak ook e.e.a. schoon:
[size=-1]Download of Update Ccleaner[/size]

[size=-1]Start CCleaner op.[/size]

• [size=-1]Run Ccleaner en klik in de linkse kolom op Opties[/size]
  • [size=-1]Selecteer het tabblad Geavanceerd[/size]
  • [size=-1]Haal het vinkje weg voor Verwijder alleen bestanden in Windows Temp-systeemmap die ouder zijn dan 24 uur[/size]
  • [size=-1]Haal het vinkje weg voor Verwijder alleen bestanden in de prullenbak die ouder zijn dan 24 uur[/size]
  • [size=-1]Selecteer het tabblad Instellingen[/size]
  • [size=-1]Haal het vinkje weg bij "Computer automatisch schoonmaken...."[/size]
  • [size=-1]Klik in de linkse kolom op Cleaner.[/size]
  • [size=-1]Klik dan achtereenvolgens op Analyseer en Schoonmaken.[/size]
  • [size=-1]Klik vervolgens in de linkse kolom op Register[/size]
  • [size=-1]Klik op Scan naar problemen.[/size]
  • [size=-1]Als er fouten gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde problemen en OK[/size][size=-1].[/size]

Laatst bewerkt:
Mededeling:pagina regeert niet en/of venster:pagina reageert niet....wachten!

Dorado,bedankt voor je reactie,alleen begrijp ik niet,wat je bedoel met:Schakel deze categorie eens uit...
Privacy enz.waar kan ik dit doen????

CCcleaner laten analyseren en laten scannen...diverse fouten hersteld!

Maar nu krijg ik als ik naar hotmail wil gaan op de loginpagina:https strepen door https en een X te zien,wat houdt dit in .... is dit wel veilig???

Klaas

Dorado,bedankt voor je reactie,alleen begrijp ik niet,wat je bedoel met:Schakel deze categorie eens uit...
Privacy enz.waar kan ik dit doen????
Klik op Instellingen; als ik het goed heb is dat in de rechterbovenhoek van Chrome.

Sorry,Dorado,maar daar vind ik geen categorie "Privacy"!

en wat over Het x door het slotje en de strepen door https??

Klaas

Kijk in de geavanceerde instellingen.

Geen idee waarom die strepen etc. veroorzaakt worden, maar zij worden met 100% zekerheid niet veroorzaakt door CCleaner.

Laatst bewerkt:
Heb inmiddels al je adviezen opgevolgd,echter geen verbetering,nog steeds niet-reagerende pagina's!

Wat betreft het kruisje door het slotje en de strepen door https:
ik veronderstel,dat dit komt door het programma GosaVVenow!

Download
51a612a8b27e2-Zoek.png
Zoek.exe naar het bureaublad.
  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.

Antivirussoftware uitschakelen
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's tijdelijk uit, deze kunnen namelijk conflicteren met Zoek.exe.

Zoek.exe uitvoeren
Wanneer je problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Klik met de rechtermuisknop op Zoek.zip en klik op de optie "Alles uitpakken".
  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
    Code:
    emptyCHRcache;
    chrdefaults;
    autoclean;
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan