Pagina s nummeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cassa87

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2009
Hallo,
Ik heb een verslag gemaakt met voorblad en inhoud en ik wil de pagina´s nummeren. Ik klik op invoegen en paginanummeren heel simpel! Maar het lukt voor geen meter. Ik kan wel instellen dat ik bij 5 wil beginnen maar dan worden alle pagina's 5. Als ik ze afzonderlijk wil veranderen (bv 5,7,9) dan spingt elke vorige pagina op het cijfer wat ik als laatst intyp. Ik heb echt verschillende dingen geprobeerd, de opmaak van p.nummers en allerlei andere dingen, ik heb ook eerst op internet gezocht maar nergens vond ik iets wat lukte. Wie kan me helpen?

Ik weet niet met welke versie van Word je werkt... Paginanummers zet je in elk geval in een voettekst. Normaalgezien verschijnt de werkbalk met paginanummers automatisch zodra je de voettekst kiest (kan je ook via beeld oproepen). Als je eerste pagina's geen nummer nodig hebben voeg je op bijvoorbeeld de derde pagina een paginanummer in. Je kan hier kiezen om de paginanummers te laten doorlopen of opnieuw te laten beginnen vanaf... De sectie waar je eerste paginanummer moet komen is verschillend van de voorgaande sectie. Ook dit kan je kiezen in de werkbalk. Hopelijk is mijn uitleg een beetje duidelijk en lukt het met je verslag!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan