pagina,s vergroten!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

melissa2

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2007
Berichten
8
ik heb sinds een paar dagen iets raars als ik een nieuwe internet pagina open is hij altijd klein.dus moet ik steeds vergroten.hoe kan dit??? en het belangrijkste hoe krijg ik dit weer normaal???? steeds vergroten ben ik zat van!!!
 
Melissa, welke versie van Internet Explorer heb je? 6 of 7
Heb je bij de beeldinstelling van Internet Explorer gekeken?
Dit doe je via menupad: Beeld>Tekengrootte.
Hier kies je voor optie Normaal (als je dit natuurlijk wil).

Groeten,

Ron:thumb:
 
Dan heb je een klein venster, waarschijnlijk een popup, als laatse venster gesloten gehad.

Met muis venster groter slepen.

Heeft dit niet het gewenste effekt:
klik dan met de shift ingedrukt op een link in de pagina.
Nu sleep je dit venster groter, dus met de muis.
Het vorige scherm sluit je af.

:cool:
 
explorer

hallo een vraagje
ik heb xp op mijn comp staan en nu als ik een map open voorbeeld mijn afbeeldingen en ik doe de map in miniatuur weergaven geeft hij aan een fout in explorer en zit de map vast ,
maar zet ik hem op lijst werkt het wel goed, kunje zeggen laat maar zo staan, maar ik wil dan zien de foto's in het klein. is er iets weg van windows of zo voor heen geen problemen mee gehad, alvast bedankt jo van uden
 
hallo een vraagje
ik heb xp op mijn comp staan en nu als ik een map open voorbeeld mijn afbeeldingen en ik doe de map in miniatuur weergaven geeft hij aan een fout in explorer en zit de map vast ,
maar zet ik hem op lijst werkt het wel goed, kunje zeggen laat maar zo staan, maar ik wil dan zien de foto's in het klein. is er iets weg van windows of zo voor heen geen problemen mee gehad, alvast bedankt jo van uden

Beste Javanuden,

Ik zou hier een nieuw onderwerp openen zodat je vraag sneller word opgelost.
Ik weet hier helaas geen antwoord op!

Met Vriendelijke Groet,
Yoran
 
klik gewoon op f11 in internet explorer

bij mij bleef hij toen groot

als dit niet zo is klik met rechter muis knop op internet explorer en dan op algemeen -> openen in gemaximaliseerd venster!!
grz. HDDProblem
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan