Pagina: tijdelijk niet beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mywings

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
Berichten
140
Middels een template maakte ik ooit een eenvoudige website in DW MX. Deze website wil ik nog even bewaren tot de nieuwe klaar is, maar ik wil niet dat mensen de site nog bezoeken i.v.m. verouderde info. Ik wil dat ze via de url op de pagina terecht komen waarop staat dat de site tijdelijk niet beschikbaar is.
Misschien een beetje onnozele vraag, maar hoe zorg ik ervoor dat mensen alleen die eerste pagina te zien krijgen?
 
eerste pagina en wat er aan voorafgaat

Doe het bv zoals je dat ziet in http://www.qsl.net/pa3gje als het je aanstaat mag je het html wel overnemen van deze eerste pagina. Je kan de doel pagina apart houden waardoor daar geen verdere doorlink oid ..... :)

Leon25 :cool:
 
Iets meer uitleg?

Dank voor je reactie maar...ik ben niet zo bedreven in het één en ander. Heb nu een "tijdelijk beschikbaar"pagina aangemaakt en de naam "index" gegeven zonder doorlinks. Vorige indexpagina heb ik index2 gegeven. Heb de nieuwe ge-upload maar hij komt niet tevoorschijn bij klikken op url...wat doe ik verkeerd?
 
broncode HTML

sorry dat het zo lang duurde ..... was elders op internet maar de email of OFF, wist niet dat je met deze vraag er was. dat zou moeten werken wat je gedaan hebt. index2 vindt hij niet. en index moet beschikbaar zijn : is het .. mag ik misschien even die link hebben ? normaal gesproken bevat de index.htm file info en wordt er doorgelinkt naar een 'home' pagina

ik moet even weten hoe je broncode je HTML is : zo is het wat moeilijk .....

In ieder geval : je kan een html pagina plaatsen die als tijdelijk moet functioneren, je koppelt er geen menu of andere linken aan vast, ik heb dat zelf ook vaak moeten doen en dat gaat goed, het moet werken.

Of weet je wat ? Je maakt een copie van de originele niet tijdelijke pagina ! Dan modificeer je deze pagina en zet hem in de server, upload je hem. De originele pagina doe je dan even renamen naar wat gewenst is. Is dat misschien een oplossing ? Als je straks weer op 'normaal' bedrijf zit, kan je de originele pagina weer actief maken .....
 
Laatst bewerkt:
Link en zo

Bedank voor je bericht.

Bij deze de link van de site die ik wil blokkeren...de "tijdelijk niet beschikbaar" pagina die ik maakte is dus niet te zien hierop...heb inmiddels de oude index-pagina de naam "home" gegeven. Zie: www.de7e.nl

Uhhh.......dat modificeren van de pagina begrijp ik niet.
 
Interessant : meditatie. Ben er zelf al lang in geinteresseerd. Maar goed : ik ga even zien in de broncode. Maar eerst nog dit : modificeren van de pagina : je hebt nu als het goed is twee 'home' pagina's : een origineel en een copie.

De copie laat je gewoon staan : deze heeft een andere naam als het origineel. Het origineel wijzig je nu in datgene wat je wil hebben. Dan verwijder je ook het menu ( tijdelijk ) waardoor je via de nu geldige pagina niet verder kunt. Op deze pagina zet je wat je erop wilt hebben, dus op de tijdelijke pagina.

Eigenlijk moet ik die niet werkende pagina hebben om te zien wat daar eventueel mis is .....

Ik meld mij hier straks weer.
 
Ik meld mij hier straks weer.

OK weer terug, HTML opgehaald, je broncode. Wat wil je hier nu precies inhebben ? Kan ik eventueel ook voor je doen, daarna stuur ik je dan de gemodificeerde pagina via email oid, want ik kan hem niet uploaden ( FTP waarschijnlijk ) naar je server.

Je kan dan zien wat ik er bv van gemaakt heb.

In verband met tijdgebrek zostraks heb ik even een gemodificeerde pagina gemaakt, hij ligt hier klaar voor u. Als u wilt, kan ik deze toezenden.

Gr. Leon25
 
Laatst bewerkt:
Dank maar....

Hé wat aardig dat je me zo wilt helpen....en dat je ook interesse hebt in meditatie.

'k Heb de tijdelijke pagina index genoemd en de originele heet nu home....weet niet of dat kan zo.

De tijdelijke pagina krijg ik niet geup-load hier....wilde hem bij deze even meesturen zoals ik hem erop wil hebben...kan hem zelf uploaden maar...tot nu toe kwam hij daarmee dus niet in beeld.

Als ik weet hoe ik de tijdelijke pagina moet noemen zodat hij als eerste zichbaar wordt ben ik uit de brand.....natuurlijk mag je ook de gemodificeerde pagina opsturen maar...ik weet nog steeds niet wat je daarmee precies bedoelt.
 
Geef me een emailadres en ik stuur u de pagina, laat me ook nog even weten hoe deze pagina oorspronkelijk genoemd was ( index.htm ? ), dan rename ik even eerst hier, als u de pagina in uw bezit hebt moet u deze wel kunnen uploaden naar uw server / website. We weten dan meteen of het werkt :)

Als u hier geen adres wilt geven kunt u mijn emailadres vinden in mijn site, dan stuurt u het mij.
 
Laatst bewerkt:
Hé wat aardig dat je me zo wilt helpen....en dat je ook interesse hebt in meditatie.

Als ik weet hoe ik de tijdelijke pagina moet noemen zodat hij als eerste zichbaar wordt ben ik uit de brand.....

Noem de pagina exact hetzelfde als de pagina die nu vervangen wordt ..... hopenlijk is dat duidelijk zo. Mocht dat werken dan hoef ik uiteraard geen pagina meer te sturen.
 
hallo

een vraagje doe je die ander pagina index hebt genoemd en de andere index 2 en je voor je deze upload eerst even die 2 pagina’s van het net gehaald en dan pas de nieuw er op gezet zo niet doet dit is eerst ken kijk dan is of het werkt groetjes.
 
een vraagje doe je die ander pagina index hebt genoemd en de andere index 2 en je voor je deze upload eerst even die 2 pagina’s van het net gehaald en dan pas de nieuw er op gezet zo niet doet dit is eerst ken kijk dan is of het werkt groetjes.

Dat kan hij inderdaad ook proberen. Je weet dan zeker dat de oude pagina's niet werden vastgehouden ..... :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan