Pagina wijzigen na formulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

GooGooJansen

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2006
Hallo,

Ik had met FrontPage een site gemaakt. Een formulier in gezet en het werkt allemaal prima na wat gestuntel. Als je nu op verzenden duwt komt die op een pagina, die pagina is kaal. Zou ik die kunnen veranderen?

GooGooJansen

Wat doet het formulier dan? Ik neem aan dat er een PHP-script achter zit...

Dan zul je dus dat PHP-script aan moeten passen zodat er iets wordt weergegeven.

Nee, het zijn Frontpage Extensies. Zoals ik heb gemerkt snap jij daar ook niet veel van. Opgemerkt uit andere berichten:confused::)

Zou best kunnen, Frontpage is sowieso niet mijn favoriete programma.

Ik snap niet echt waarom je in Frontpage een formulier maakt terwijl je het met gewoon plain HTML typwerk veel sneller af hebt plus dat je daarna meteen je PHP-script er achter kunt zetten.

Ik kan me niet voorstellen dat je met Frontpage Extentions meer kunt dan met PHP...

Balen, succes in ieder geval.

Als je nu de url van de site even post.............
anders schiet het ook niet op.

BTW heb je wel Frontpage extenties mogelijkheden op je site, anders schiet het nog niet op.

:cool:

Zoals ik al vermeld had, werkt het formulier al. Het probleem was: Als je op verzenden duwt, dan krijg je een pagina met de controle gegevens. Deze is zeer kaal. Voorbeeld: www.nlcj.nl/googoo

Ach zo.........
kom dus hier op uit:
http://www.nlcj.nl/_vti_bin/shtml.exe/googoo/index.htm
Kun je nu met ftp de file
googoo/index.htm
benaderen?
dan downloaden, en aanpassen lijkt mij.

:cool:

Het is me inmiddels gelukt. Ik heb het op deze manier gedaan:

Open het htm bestand (MET het Formulier ERIN!) met een editor, ik had Notepad++. Zorg dat je de Code kan zien! NIET de layout.

Zoek naar de regel die start met:
b-email-subject-from-field="FALSE"

Vervang dat met
b-email-subject-from-field="FALSE" S-Date-Format="%d %b %Y" S-Time-Format="%H:%M:%S" U-Confirmation-Url="PaginaNaFormulier.htm"-->

Sla het op, Recalculate in het FP Webadmin. En het werkt :):):):):love::love::love::thumb::thumb::thumb::rolleyes::rolleyes::rolleyes::D:D:D

Sorry ben een beetje blij:o

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan