Pagina wordt steeds klein weergegeven

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joss
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Joss

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
Steeds als ik doorlink naar een andere pagina wordt deze klein weergegeven. Ik kan natuurlijk dubbelklikken op de balk boven of rechtsboven klikken.
Er moet natuurlijk een manier om dit (lastige) probleem te tackelen, alleen ik weet niet hoe.

Met dank voor de reactie(s):rolleyes:

Misschien zou het handig zijn als je ook vermeldt welke browser je gebruikt, dan zou het voor veel meer mensen makkelijker zijn om een oplossing te vinden.:P

Ik weet eigenlijk niet hoe dit komt, misschien moet je Extra > Internet-opties is doorkijken, dat je dan de instellingen kan veranderen.

Ik neem aan dat je het over Internet Explorer hebt. Dan heb ik ook nog een goed alternatief voor je! Firefox.
http://www.mozilla.org/products/firefox/

Deze browser is een stuk veiliger EN sneller, EN je kan het programma uitbreiden met extensions.

Geplaatst door thrash7
Ik weet eigenlijk niet hoe dit komt, misschien moet je Extra > Internet-opties is doorkijken, dat je dan de instellingen kan veranderen.
Nee, dit is gewoon een vervelende eigenschap van IE.
Maar met bovenstaand programmaatje heb je er geen last meer van; alle vensters openen daarmee gemaximaliseerd.

Guus.

Laatst bewerkt:
link open klikken,op grote slepen.ctrl ingedrukt houden en afsluiten KLAAR!!!

Geplaatst door vanschagen
link open klikken,op grote slepen.ctrl ingedrukt houden en afsluiten KLAAR!!!
Voor zolang het duurt...
Dat trucje gebruilkte ik ook altijd, maar het lost het probleem niet blijvend op. Bovendien is het scherm zo niet echt gemaximaliseerd.
Met IE New Window Maximizer heb je er nooit meer last van.

Guus.

Mij lukt het niet

In de 1e plaats bedankt voor de reacties.
Ik wilde nog niet meteen een progje downloaden om dit probleem te verhelpen.
Dus ook maar de truc van van Schagen geprobeerd en....het zal wel aan mij liggen maar het lukt niet
Ik deed (meermalen) het volgende:
ctrl ingedrukt houden en dan re . en li. onder de pagina op groote slepen en dan ctrl loslaten en hierna rechtsboven (X) afsluiten.....niks
Hetzelfde nog eens en dan afsluiten met :Bestand, Afsluiten ...ook niks

Sluit ik af met ctrl ingedrukt en dan rechtsboven op X dan gooit hij me uit internet........
Ik zal wel stom zijn maar toch

Variant op Vanschagen: Klik een hyperlink op een web-pagina met de rechter-muisknop aan. Kies 'openen in nieuw venster' in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en sluit het. Ga nu naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij dus NIET gebruiken (vierkantje rechtboven), want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken. In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen. (copyright @ Ton Kleinkramer)

En anders deze tip:
http://www.mvps.org/winhelp2002/ietips.htm
Scroll naar ongeveer net boven het midden: Opening Internet Explorer Full Size
Lees het gedeelte vanaf [Exception]

Bedankt

Gezina bedankt en hij doet het weer.
Simpel als je het weet......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan