Pagina.

Status
Niet open voor verdere reacties.

TorukMakto

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2002
Als ik naar de startpagina van @home ga, is dit geen probleem. Alle andere pagina's van @home ook geen probleem. Behalve als ik de hulppagina van @home aanklik krijg ik vervolgens iedere keer "De pagina kan niet worden weergegeven" Heb zelf al het een en ander uitgezocht maar tevergeefs. Ook een mail toegestuurd naar @home en hier ook een antwoord op gekregen maar ook dit helpt mij niet verder. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Wat is de URL van die hulppagina? Misschien is die wel tijdelijk down....

Groetjes,
Bennie

Als ik die pagina wil zien, krijg ik dezelfde foutmelding:D

Groetjes,
Bennie

Dan wachten we nog effe af...... Bedankt voor je reactie.

Same here, kunnen ze dan bij @ Home niet gewoon zeggen dat die pagina niet kan worden weergegeven, kennelijk kunnen zij zelf deze wel zien...misschien kan je ff melden aan hun dat meerdere http://www.start.home.nl./help/ niet kunnen zien, mogelijk dat ze dan wel in aktie komen!

punt!

Goedemorgen,

Ik weet dat het vroeg is, maar misschien ff de punt na "nl" uit de url halen?!

Ik kom er dan namelijk wel op :-)

Greetz,
Lein

Ken Harrie ook niet :), familie-taaltje, maar als l.slaats. deze url, inclusief punt dus, aan @ Home heeft doorgegeven zijn ze wel daar wel een b-tje harrie-olie-dom in de weer, afijn opgelost!

Opgelost?

Hoe kom je erbij "Opgelosd?" Ga toch niet iedere keer een punt weghalen. Was daar ook al zelf achter gekomen! Voorheen geen probleem met deze hulppagina. Moet het gewoon doen. Trouwens @home geeft deze URL op in zijn statusbalk als je help aanwijst!!

Laatst bewerkt:
oops...

tjeempie...... schrik beetje van je reactie ....

Volgens mij was de reactie van gezina goed bedoeld hoor!

Als jij het probleem nog steeds hebt is er misschien wat anders aan de hand. De url MET punt werkt niet, de url ZONDER punt werkt wel.

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met: "Trouwens @home geefd deze URL op in zijn statusbalk!!"

Lein

Goede nacht leintje.

Niet schrikken hoor!! Tuurlijk heefd gezina het goed bedoeld hoor. Maar om effe op het onderwerp terug te komen. De fout in het adres ligt volgens mij bij hun. Als je met de muisaanwijzer de helppagina aanwijst krijg je onder in de statusbalk een adres te zien. Dit adres is dus met een punt!

Wij maken er thans geen punt van :D Uhmz....

attachment.php

Bijlagen

• @hpme.jpg
    @hpme.jpg
    8,5 KB · Weergaven: 51
Het probleem was de startpagina in eigenschapen voor internet. Heb het oude adres verwijderd, en een nieuw adres ingegeven deze namelijk: http://start.home.nl/ Bevestigen met Toepassen>OK. Hierna Explorer afsluiten en weer opstarten. Hierna verschijnt de helppagina als vanouds als je deze aanklikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan