Paginanummering (Automatisch)

• Onderwerp starter Onderwerp starter SKVR
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SKVR

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2007
Hallo,

Ik moet van mijn proeve beoordelaar (stage) binnekort mijn documentatie inleveren.
Alleen moet de paginanummering van mijn documentatie wel automatisch gaan.

Zodra ik wijzigingen aanbreng in het document dat ik alleen maar naar de inhoudsopgave hoef te gaan> rechtermuis > update entire document.

Weet iemand hier iets van af? Hoe ik zoiets kan toepassen?

Ik snap je vraag niet helemaal maar kan het niet gewoon via : -> invoegen: -> paginanummers?

of heb je een automatische index nodig?

Waarschijnlijk wel.

Want de paginanummers moeten automatisch gegenereerd worden zei mijn proeve beoordelaar.

Dus je moet naar de inhoudsopgave, daar moet je rechtermuisknop doen en dan update entire document.

Zodat je geen foute paginanummers krijgt nadat je wijzigingen hebt gemaakt in het document.

De pagina nummers past hij zelf aan (als je midden in het bestand een pagina toevoegd word het automaties upgedate)

ik snap je vraag trouwens niet helemaal.
gaat het nu om de inhouds opgave of om de pagina nummers of om de pagina nummers van de inhoudsopgave

Laatst bewerkt:
ja ik snap het ook niet meer helemaal.

ik moet dus de paginas nummeren. En tegelijkertijd ook de inhoudsopgave.

dit moet autmoatisch gaan als je wijzigingen brengt of nieuwe dingen toevoegt aan het document

Oke nu snap ik wat de bedoeling is van je leerraar/decent.

oke stap 1

paginanummering
Je gaat zoals ik zostraks zei, naar: invoeger --> pagina nummers, vervolgens zet je het vinkje uit (ik neemaan dat er een voorblad komt en die hoefd geen nummer) en alle paginas in je document hebben een nummer en deze word automaties upgedate.
(dit is in office 2003)

stap 2
automatische index:

je hebt bijvoorbeeld de kopjes: inleiding, kern, slotwoord.

dan selecteerje inleiding, vervolgens ga je naar "het vakje waar normaal standaard in staat naast je letertype" en daar selecteerje kop1 (je ziet nu dat hij groter word en een ander letertype krijgt)
dit doe je bij al je koppen.

vervolgens ga je naar de pagina waar je de index wilt hebben en daar doe je het volgende:
Invoegern --> Verwijzingen --> index en inhoudsopgave.

als het goed is word het nu automaties in je index gezet. (je moet nu wel als je een wijziging hebt rechtermuisknop bijwerken doen)

succes Donnows

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan