Paginanummering bij even/oneven paginas

Status
Niet open voor verdere reacties.

rbkfrank

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2008
Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje.
Ik heb mijn document in 2 secties ingedeeld. Sectie 2 is als volgt opgebouwd:
- De even en onevenpaginas zijn verschillend. Op de even paginas komen namenlijk figuren en op de oneven komt de tekst.
- Ik heb het zo ingesteld dat er alleen op de oneven paginas paginanummers staan.

het probleem is dat de oneven paginas nu 1,3,5,7 etc omvatten.
Ik zou graag willen dat de pagina nummering de even paginas negeert en doortelt. dus 1,2,3,4,5 etc op de oneven paginas.

Is de vraag duidelijk?
En kunnen jullie mij helpen?

Alvast erg bedankt voor jullie hulp

Groeten
Frank

De vraag is duidelijk en makkelijk op te lossen. Je moet handmatig de paginanummers toevoegen. Gewoon naar beeld en dan kop/voettekst. Je hebt het wel over word toch?

Dit is het probleem

Oneven pagina 1 paginanummer 1
Even pagina 1 pagina nummer 2 (is niet in beeld, is goed)
Oneven pagina 2 pagina nummer 3 , <-- dit nummer moet 2 zijn. Zodra ik deze verander, verspringt die automatisch weer in 3

dan ziet hij het als gewone voettekst
als ik dus een 2 invul omdat het pagina 2 moet zijn dan vult hij overal 2 in.

zie bijgevoegd voorbeeld document.
de oneven paginas zijn genummer, 1,3,5,7
ik wil de oneven paginas 1,2,3,4 genummerd hebben. De even paginas bevatten namenlijk figuren.

Bijlagen

Ik heb hier een voorbeeldje. Als je niet snapt hoe ik het heb gedaan moet je maar weer vragen. Wellicht heb je hier genoeg aan maar dat weet ik dus niet

Bijlagen

Ik zie dat je van elke pagina een aparte sectie hebt gemaakt. Lijkt me met alle respect toch niet echt praktisch of wel?

De paginas zijn ook niet aan elkaar gelinkt. Bij verspringingen moet je dus alles weer aanpassen. En is een inhoudsopgave dan nog wel mogelijk?

nogmaals bedankt

Sorry, maar wat jij wilt is echt heel erg ingewikkeld om automatisch te doen. Ik weet niet of Word dit wel kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan