Paginanummering probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Froukje81

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 mei 2010
Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem wat betreft paginanummering, namelijk:

Na een aantal genummerde pagina's wil ik een blanco pagina zonder paginanummer en na die blanco pagina wil ik weer opnieuw met paginanummering beginnen, en wel vanaf nummer 1. Het lukt mij met behulp van sectie-einden alleen om na die blanco pagina met paginanummer 2 te beginnen en dus niet met nummer 1.

Weet iemand hoe je na een blanco pagina zonder nummer weer vanaf paginanummer 1 kan doornummeren?

Oja, ik heb microsoft office word 2007

Alvast veel dank!

Froukje

Laatst bewerkt:
Klik eens dubbel op de voetnoot bij het pagina nummer, en wijzig de 2 in een 1.

Als ik dat doe, worden alle paginanummers een 1...
Ik kan ook geen optie vinden waarmee je aangeeft dat je in de volgende sectie wilt beginnen te nummeren vanaf nummer 1

De oplossing lijkt mij om na de blanco pagina weer een nieuwe sectie te beginnen, waarbij je weer het paginanummer kunt invullen, of doe je dat al?

Als ik een nieuwe sectie begin, dan wordt er in de nieuwe sectie doorgenummerd. Dus als de eerste sectie bij pagina 4 eindigt, begint de volgende sectie bij pagina 5. Een blanco pagina maak ik door bij de nieuwe sectie aan te klikken 'eerste pagina afwijkend'. Ik krijg het dus niet voor elkaar om de nieuwe sectie vanaf pagina 1 te nummeren. Als ik handmatig het paginanummer in de tweede sectie verander in een 1, worden alle paginanummers een 1. Help!

Als je het paginanummer invult op de nieuwe sectie, moet je bij de 'opmaak paginanummers' aangeven dat de paginanummering begint bij 1 en niet doorloopt van de oude sectie

Het probleem is opgelost! Ik moest inderdaad aanvinken dat ik bij die nieuwe sectie vanaf pagina 1 wil beginnen. Hij stond nog op doorlopend vanaf vorige sectie. Bedankt voor je hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan