paginanummering samen voegen word 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

66996236

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2009
wij zitten met het probleem dat we door het samenvoegen van verschillende onderdelen verschillende voettekst secties hebben, en dus de pagina nummering bv van 1 tot 26 loopt en dan weer opnieuw begint. heel vervelend want we willen dat hij gewoon doorloopt
weet iemand hoe je dit samen kan voegen tot 1

Da's toch niet meer dan de voettekst (ervan uitgaande dat de paginanummering daar staat) één of enkele keren selecteren (net zoveel als dat er secties zijn), dan kiezen voor verwijderen en 1 enkele nieuwe maken -> in volgende secties betekent dat dan 'Zelfde als vorige', waarna de nummering keurig netjes doorloopt.

Laatst bewerkt:
op een of andere manier kan ik ze niet selecteren. kan wel op de voettekst klikken en dan geeft hij een stippelijn enzo dat ik hierin wat kan bewerken. hij geeft dan ook de secties aan met labeltjes maar als ik hier op klik ofzo gebeurt er niets

Als je in de voettekst staat en je gaat op het paginanummer staan (selecteert 't) en je drukt op de Del toets dan is íe weg.

Klopt, maar als je dan in een sectie staat dan kun je de optie 'Zelfde als vorige' kiezen.

jah dat klopt dan licht de knop oranje op.. dan neemt hij de lettertypes ed wel over maar telt niet door maar gewoon opnieuw

het mooiste zou zijn als ik al die secties kan verwijderen en gewoon 1 geheel document heb

Ook dat kan, druk op het 'vreemde' alineateken en je sectieeinden worden zichtbaar en verwijderbaar.

hmm het lukt nog niet. ik kan ze ook niet selecteren ofzo. heel vreemd.

Als het niet geheim is of zo, post dan eens een paar pagina's waarin 2 secties zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan