paginanummers invoegen

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik word langzaam een beetje ziek van Word2007. allerlei dingen die je makkelijk vond in de vorige versies zijn nu met moeite terug te vinden en werken dan niet eens,
ik heb achterhaald dat je naar kop en voetteksten moet gaan en dan paginanummer kunt aankikken, Het laatste staat er wel maar laat zich niet aanklikken (beetje vager dan andere blokjes).
Hoe kan dit nou.Voor alle duidelijkheid ik wil dit doen in een document dat ik aan het bewerken ben.
wie?
dank alvast
htil

Hallo Htil,

Ik heb ook 07 en ik kan die knop wat jij beschrijft wel aan tikken, want ik vind het wel stom voor je kon je het voorheen wel.

Hier de stappen om er te komen: ga naar Verwijzigingen-> Tabblad voetnoten-> voetnoot invoegen(bij mij kan ik die aan klikken wel voor dat ik wat typ.

Laatst bewerkt:
Hallo Htil,

Ik heb ook 07 en ik kan die knop wat jij beschrijft wel aan tikken, want ik vind het wel stom voor je kon je het voorheen wel.

Hier de stappen om er te komen: ga naar Verwijzigingen-> Tabblad voetnoten-> voetnoot invoegen(bij mij kan ik die aan klikken wel voor dat ik wat typ.

je aanwijzingen hebben geholpen, dank je

nu ik je toch aan de lijn heb: hoe plaats ik zaken als documentnaam in de voettekst? hoe dat moet kan ik ook niet vinden, wel gewone tekst maar niet zoiets
weet je dat ook?
dank alvast

het vakje er naast Citaten & bibliografie en nog iets en dan bronvermelding, dan maak je ereen en dan als er nog vragen zijn mail me maar door op het poppetje te drukken.(dan zal ik altijd reageren en klaar voor je staan)

Laatst bewerkt:
[QUOTE=Nicj56;3346691]het vakje er naast Citaten & bibliografie en nog iets en dan bronvermelding, dan maak je ereen en dan als er nog vragen zijn mail me maar door op het poppetje te drukken.(dan zal ik altijd reageren en klaar voor je staan)[/QUOTE]

dank wederom! ik kan niet met je chatten want msn is vastgelopen en wil niet meer werken, daarover staat ook een vraag uit maar daar ben ik nog niet uit.

ik heb het gezien: bronvermelding
Maar dan moet je zelf tekst intypen. vroeger was het zo dat je met een soort van verwijzingscode de naam automatisch kreeg. ook als het document van naam of map veranderde bleek dat meteen uit het pad dat ook meegetypt werd. Dus hoe krijg ik een automatische naam erin?
weet je dat ook?
groet
htil

Ik zal het voor je uitzoeken tot op de bodem en dan een eens even kijken. of het ook als auto kan.( ik post het zodra het gelukt is.)

Ik heb het ga naar die tab en doe Bronbeheer en dan kan je ereen vinkje achter zetten misschien werkt het dan.

Of deze ga naar: Invoegen -> koptekst en voettekst(tevens kan daar ook paginanummer) -> en dan voettekst en dan leeg en dan kan je de tekst zelf op geven.(en dan maakt er zich een tab open die ontzichtbaar is normaal die kan je verder helpen)(met die auto ga ik nog achter aan)

Dit is even een alternatiefje tot die tijd.

Laatst bewerkt:
Ik zal het voor je uitzoeken tot op de bodem en dan een eens even kijken. of het ook als auto kan.( ik post het zodra het gelukt is.)

Ik heb het ga naar die tab en doe Bronbeheer en dan kan je ereen vinkje achter zetten misschien werkt het dan.

Of deze ga naar: Invoegen -> koptekst en voettekst(tevens kan daar ook paginanummer) -> en dan voettekst en dan leeg en dan kan je de tekst zelf op geven.(en dan maakt er zich een tab open die ontzichtbaar is normaal die kan je verder helpen)(met die auto ga ik nog achter aan)

Dit is even een alternatiefje tot die tijd.

alvast bedankt, ik was zelf ook al in die richting aan het zoeken,nu de automaat nog :confused:

Ga ik ook nog even achter aan post eerder, maar je ziet het wel regelmatig kijken.

Misschien heb je hier wat aan. bijlage is de tutorial

de tutorial laat zich niet openen, dus daar kan ik niks mee.

heb je al gevonden hoe het moet, automatisch bestandsnaam en pad toevoegen?
of vind je het ook niet?

Ik heb nog niet gezocht, maat ben er wel bezig om het te vinden.

Ik weet wat ik moet doen, want het gaat zo: kop & voettekst & dan pagina nummer en hij werkt sorry, want hij kan het wel automatisch bijwerken.

Laatst bewerkt:
Ik weet wat ik moet doen, want het gaat zo: kop & voettekst & dan pagina nummer en hij werkt sorry, want hij kan het wel automatisch bijwerken.

inmiddels heb ik zelf ook wat gevonden
kies voettekst, ga na veld ernaast
daar staat snelonderdelen. daar kun je ook de bestandsnaam en invoegen via: veld..

dank voor je moeite!
groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan