Paginanummers spiegelen office 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

joop123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 apr 2009
In office 2003 zit een optie bij het invoegen van paginanummers waarmee je de paginanummers kan laten spiegelen.

In office 2007 zit deze optie er niet meer en kan je alleen de paginanummers op een vaste plek plaatsen.

Weet iemand hoe je het in office 2007 toch voor elkaar krijgt om deze paginanummers te spiegelen?

Ik heb de pagina's zelf al gespiegeld maar de paginanummer veranderen niet automatisch mee.

Bij voorbaat dank voor jullie hulp.

Je zal mij niet horen zeggen dat het in 2007 makkelijker is dan in de oudere versies, maar volgens mij kan het wel, met behulp van een voettekst of koptekst, waarvan je de optie Even en oneven verschillend hebt aangezet.

Vervolgens kun je voor de Even pagina's een paginanummer links laten uitlijnen, en voor de Onevenpagina's de paginanummering rechts. Of andersom natuurlijk.

Michel

Atijd handig om de plaatjes erbij te hebben! Maar dat is denk ik inderdaad de snelste manier.
Persoonlijk maak ik me bij het invoegen van een nummerstijl niet zo druk waar het nummer staat na invoegen, met de sneltoetsen <Ctrl>+<L> en <Ctrl>+<R> staat het ingevoegde nummer in no time links of rechts.
Van mij mag Bill met zijn programmalintjes door het lint gaan..... Hoe sneller ze daar mee stoppen, hoe liever het mij is!

Michel

Bedankt voor jullie hulp

Bedankt voor de antwoorden.
Even en oneven pagina's laten verschillen is de oplossing.
Niet zo'n mooie oplossing als in 2003 maar ok.

Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan