Paginanummers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sangarius

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2004
Berichten
13
Hallo, ik heb volgend probleem:

Ik zit met een document van om en bij de 15 pagina's. De bedoeling is dat pagina 1 en pagina 2 meetellen voor de nummering, maar het mag niet vermeld staan. Dus op pagina 1 en pagina 2 mag er geen nummer staan, op pagina 3 moet er 3 staan, op pagina 4 , 4 enzoverder ...


Hoe doe ik dit ??? Heb al alles afgezocht, en het wil echt niet lukken.

Bedankt
 
Er bestaat een optie "nummer op de eerste pagina', waardoor je dus de eerste pagina vrij kan stellen.

Het moet per ce 1 en 2 zijn?
 
Ja, 1 en 2 mogen geen aanduiding hebben.

Idd, eerste pagina kan je instellen, maar tweede niet
 
Zet op pagina 2 een sectie-einde (volgende pagina geloof ik) en zet op pagina 3 een paginanummer door die toe te voegen in de voet of koptekst.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Ellasar
Zet op pagina 2 een sectie-einde (volgende pagina geloof ik) en zet op pagina 3 een paginanummer door die toe te voegen in de voet of koptekst.
Hai, :D

Dat is hem bijna maar je moet ook nog de koptekst loskoppelen van de vorige sectie..;)

Sangarius,
Hier heb ik een vergelijkbare vraag gebruikt om deze tip te schrijven: http://office.webforums.nl/forum/viewtopic.php?t=5351

Succes! :thumb:
 
Geplaatst door joost verdaasdo
Dat is hem bijna maar je moet ook nog de koptekst loskoppelen van de vorige sectie..;)

:) Uhm oh jah... het is weer lang geleden dat ik een verslag heb geschreven ;)
 
het is weer lang geleden dat ik een verslag heb geschreven
Tja...wou willen dat ik dat kon zeggen...mijn functie naam is: Documentation & Quality Technician....(Vooral dat deel met de "D" erin is onheilspellend!) ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan