masterdecoy2
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 feb 2010
In de afgelopen periode heb ik een aantal HTML websites gemaakt op basis van Django. Onder deze websites hangt dus een CMS systeem die niet zichtbaar is. Er blijft zich een raar probleem voor doen. Bij mij thuis en op mijn werk gaan de webpagina’s die ik heb gemaakt constant door met laden. De websites blijven allen bezig met laden van een simpel PNG bestand.
Daarnaast kan ik vanuit huis en vanaf het werk wel inloggen op het CMS maar vervolgens blijft hij laden zodra ik wijzigingen wil gaan doorvoeren.
Het vreemde is dat de websites wel problemen geven bij mij thuis en op mijn werk maar niet bij andere mensen. Vanaf mijn iPhone( 3G-netwerk) kan ik de websites en de CMS wel fatsoenlijk benaderen. Bij iemand anders thuis(@home) kom zijn de websites en de CMS wel heel snel.
Ik maak thuis gebruik van KPN Adsl en op mijn werk van Hanze-net.
De websites die problemen geven bij mij:
• www.speelschemawkvoetbal.nl
• www.opticienleeuwarden.nl
• www.osso.nl
Dit heb geprobeerd:
• Andere browser geprobeerd: IE7, IE8, chrome, Firefox
• Andere pc’s geprobeerd: 2 laptops en een gewone vaste pc
Heeft iemand suggesties?
Daarnaast kan ik vanuit huis en vanaf het werk wel inloggen op het CMS maar vervolgens blijft hij laden zodra ik wijzigingen wil gaan doorvoeren.
Het vreemde is dat de websites wel problemen geven bij mij thuis en op mijn werk maar niet bij andere mensen. Vanaf mijn iPhone( 3G-netwerk) kan ik de websites en de CMS wel fatsoenlijk benaderen. Bij iemand anders thuis(@home) kom zijn de websites en de CMS wel heel snel.
Ik maak thuis gebruik van KPN Adsl en op mijn werk van Hanze-net.
De websites die problemen geven bij mij:
• www.speelschemawkvoetbal.nl
• www.opticienleeuwarden.nl
• www.osso.nl
Dit heb geprobeerd:
• Andere browser geprobeerd: IE7, IE8, chrome, Firefox
• Andere pc’s geprobeerd: 2 laptops en een gewone vaste pc
Heeft iemand suggesties?