Pagina's kunnen niet worden gemaakt

Status
Niet open voor verdere reacties.

reevdog

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2003
Ik zou graag een access-pagina aanmaken, maar zodra ik de wizard daarvoor heb voltooid krijg ik de melding: "De wizard kan de data access-pagina niet maken". meer info krijg ik er niet uit en ik ben benieuwd waar dit aan ligt. heb access 2000 en IE6.0.

Wie is bekend met deze error? Google leverde me niets op helaas.

Bij voorbaat dank.

Je kunt niet van alles een ASP pagina maken, bij een beetje leuke query gaat het al fout.. Access 2k is daar zowiezo vrij beperkt in, en je krijgt al snel een foutmelding. Kijk eens in de help. Probeer het eerst eens met een simpele tabel, om te kijken of het überhaupt wel kan...

Zelfs met de meest simpele table lukt het niet.
De helpfunctie biedt niet veel uitkomst, want de error staat er niet in.

Je kunt eens Hier kijken voor een nederlandstalige uitleg over Access 2003, en hier voor een engelstalige over 2k.

Je kunt niet van alles een ASP pagina maken, bij een beetje leuke query gaat het al fout.. Access 2k is daar zowiezo vrij beperkt in, en je krijgt al snel een foutmelding. Kijk eens in de help. Probeer het eerst eens met een simpele tabel, om te kijken of het überhaupt wel kan...

Misschien mis ik iets, maar waar zie je dat het om ASP gaat?

Toevallig zit ik op dit moment met Access 2003 met dezelfde melding. Terwijl het slechts een simpele tabel betreft.

Type foutje... de D ligt ook wel erg dicht op de s.... Access maakt uiteraard ADP pagina's, geen ASP.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan