Pagina's laden niet, maar wel internet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

rikietje

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2010
Ik zal mijn probleem zo duidelijk mogelijk beschrijven:

Als ik op het internet surf gedurende 30-180 minuten, gebeurd er op een willekeurig tijdstip het volgende:

Mijn internet browsers willen geen webpagina meer laden, hij blijft maar oneindig lang laden en laden. (Dit gebeurd bij alle browsers tegelijk (Chrome, Safari, IE , Firefox))

De eerste gedachte die in me opkwam was dat de internetverbinding er uitlag, maar wat was er nou aan de hand. Mijn andere programmas die internet nodig hebben deden het nog wel (Tweetdeck, Windows live messenger, Skype etc.) Heel raar dus.

Na een reboot is het probleem trouwens weer verholpen. Maar het is zo vervelend tijdens het surfen.

Wat denken jullie ervan? Ik ben ten einde raad.

Als je dit nu weer hebt kijk eens in (rechter muis op je taakbalk)taakbeheer>broncontrole en kijk eens wat de waardes zijn van je processor en je geheugen,netwerk en je schijf.

Als er nu iets extreem hoog is kijk in de lijst eronder welk proces zo veel gebruikt en schrijf dit proces op en post het hier neer.
Ook kun je mischien een screentje maken en hier posten.

Wanneer het zich weer voordoet zal ik dit doen. Alvast bedankt voor de aandacht!

Nou het gebeurde weer!, hier de gevraagde screenshots!

failure 1.jpg

Een screenshot van het taakbeheer voegt weinig toe want er was niks raars aan de hand. CPU zag gewoon op 8%

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan