Pagina's overzetten in Dreamweaver

Status
Niet open voor verdere reacties.

aletje

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2007
Zoals het onderwerp al laat blijken, ik ben hier flink aan het pielen en kom er niet uit. Misschien vreselijk makkelijk, maar ik hoor het graag. Mijn oude computer is vorige week na een grote plof en wat rook gestorven, nu een nieuwe PC. Ik snap alleen niet hoe ik de pagina's in documenten in Dreamweaver kan krijgen... Ik wacht met smart op reacties!;)

Groeten, Alet

wat voor document?

Bedoel je met in dreamweaver zetten gewoon openen ?

het staat in een map, maar ik moest opnieuw Dreamweaver installeren, en hpe krijg ik deze pagina's die in de map in c zitten geopend in Dreamweaver.. :confused:

Ja, dat was me wel gelukt, maar ik wil mijn site weer standaard in de rechterzijbalk hebben, of moet ik dan naar manage sites en daar op een of andere manier de pagina's in zien te krijgen?

het staat in een map, maar ik moest opnieuw Dreamweaver installeren, en hpe krijg ik deze pagina's die in de map in c zitten geopend in Dreamweaver.. :confused:

Misschien moet jij gewoon een site definiëren en dan de rootfolder naar jouw mapje met documenten laten verwijzen. Works for me....:confused:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan