PieterGluck
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 26 feb 2014
Goedmiddag,
Ik ben bezig een excel script te maken met behulp van het script van Ron de Bruin om een excel sheet om te zetten in een pdf file. zie deze post
Dit lukt allemaal nog, er zijn twee printarea's , dus ook twee pagina's in pdf echter moet pagina 1 pagina 2 worden en andersom.
Dus ik wil graag de volgorde waarin de printarea's worden gebruikt beinvloeden, is dit mogelijk en zo ja hoe dan?
Hierbij het stukje code waarin het gebeurd:
Ik heb al op het forum gezocht maar kan alleen iets vinden met betrekking tot het fysiek afdrukken naar een printer om de pagina's dan met een loop om te draaien. Ook de optie [PageSetup.Order] heeft geen effect.
Alvast bedankt voor de hulp.
Groeten Pieter
Ik ben bezig een excel script te maken met behulp van het script van Ron de Bruin om een excel sheet om te zetten in een pdf file. zie deze post
Dit lukt allemaal nog, er zijn twee printarea's , dus ook twee pagina's in pdf echter moet pagina 1 pagina 2 worden en andersom.
Dus ik wil graag de volgorde waarin de printarea's worden gebruikt beinvloeden, is dit mogelijk en zo ja hoe dan?
Hierbij het stukje code waarin het gebeurd:
Code:
'Print bereik definieren
ActiveSheet.PageSetup.PrintArea = "$P$1:$AD$55,$A$1:$O$55"
Dim mydocspath As String
'Print opdracht geven
'ActiveSheet.PrintOut
'uitvoeren naar PDF
mydocspath = "\\server1\RedirectedFolders\user\Desktop" & "\" & ActiveSheet.[V12].Value & "-" & ActiveSheet.[I5].Value & "-" & ActiveSheet.Name
'MsgBox mydocspath
Call RDB_Create_PDF(ActiveSheet, mydocspath, True, True)
Ik heb al op het forum gezocht maar kan alleen iets vinden met betrekking tot het fysiek afdrukken naar een printer om de pagina's dan met een loop om te draaien. Ook de optie [PageSetup.Order] heeft geen effect.
Alvast bedankt voor de hulp.
Groeten Pieter