paginaweergave niet volledig

Status
Niet open voor verdere reacties.

SiSmAJ

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2005
Hallo

Ik weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen

maar ik heb een probleem in word.
Als ik mijn word pagina op afdrukweergave heb staan krijg ik van de bladzijdes niet volledige bladzijden te zien. Alleen maar het stukje wat ik heb getypt.
Dit vind ik zeeeer irritant.

hoe kan ik dit oplossen

hier nog even screenshotje

naamloosgm3.jpg

Twee probeersels.
Zet het document in het beeld Normaal, kies voor Opslaan als, geef de documentnaam een B op het eind en sla op. Beeindig Word en start het weer op. Open het documentB en probeer het beeld Afdrukweergave. Gaat dat goed? Beeindig Word, verwijder je oorspronkelijke document en haal de B weg bij het andere.
Open Word en open je document zonder B. Ook goed in Afdrukweergave? Klaar.

Tweede methode.
Ga naar Programma's wijzigen en verwijderen in Software. Selecteer de regel met MS Office. Kies Wijzigen. In het vervolgscherm kies je voor Reparereren.
Houdt de Installatie CD van MS Office bij de hand. Wordt het document daarna weer goed afgebeeld in Afrukweergave? Klaar.

En een oplossing van mij: Klik even op de grens tussen twee willekeurige pagina's, dat dunne zwarte stukje. Als het goed is moet dat het hele probleem oplossen.

In elk geval keert de paginaweergave dan weer terug naar normaal, maar ik mag aannemen dat je daarmee ook weer de rest van de pagina ziet en niet meer alleen wat je hebt geschreven.

Laatst bewerkt:
Bijna 5 jaar na de laatste reactie schrijf ik ook nog even mee.

Gewoon om Charlotte_h te laten weten dat er nog steeds mensen zoals ik gebruik maken van haar comment! Top! bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan