painkiller + farcry

Status
Niet open voor verdere reacties.

theo tuerlings

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2004
Kan iemand mij helpen met Painkiller? Ik zit hopeloos vast in het hoofdstuk 'Catacombs'. Het gedeelte met een put waar alleen maar vuur uitkomt + een ladder in die put.
O ja, er loopt uiteraard ook nog een of andere gestoorde gek rond die mij probeert te meppen!

Over Farcry: nadat ik de boot opgeblazen heb (in het gelijknamige hoofdstuk) komt er een helicopter aangevlogen; het lijkt misschien zo gemakkelijk, maar ik word telkens overhoop geschoten.

Kan iemand mij helpen?
Gr.
Theo (t.j.j.tuerlings@home.nl)

Geplaatst door theo tuerlings

Over Farcry: nadat ik de boot opgeblazen heb (in het gelijknamige hoofdstuk) komt er een helicopter aangevlogen; het lijkt misschien zo gemakkelijk, maar ik word telkens overhoop geschoten.

Kan iemand mij helpen?
Welkom bij Helpmij :D
Als eerste, wees slim en verwijder je e-mail adres uit je vraag. Dit is een openbaar forum, iedereen kan het lezen, dit is vragen om spam.

Welke boot bedoel je bij FarCry, de 'carrier' ????

Geplaatst door maestro12
Welke boot bedoel je bij FarCry, de 'carrier' ????
Waarschijnlijk die boot, waar je de helicopter krijgt als je helemaal boven op het dek bent.

Geplaatst door crash

Waarschijnlijk die boot, waar je de helicopter krijgt als je helemaal boven op het dek bent.

De 'carier' dus. Dan moet je terug lopen naar het achterdek en daar de mitrailleur gebruiken, die daar gemonteerd staat om de helicopter neer te schieten c.q. het 'personeel' er uit te schieten.

Geplaatst door theo tuerlings
Kan iemand mij helpen met Painkiller? Ik zit hopeloos vast in het hoofdstuk 'Catacombs'. Het gedeelte met een put waar alleen maar vuur uitkomt + een ladder in die put.
O ja, er loopt uiteraard ook nog een of andere gestoorde gek rond die mij probeert te meppen!

Kan iemand mij helpen?
Gr.
Theo (e-mail adres)

Painkiller: Boven je zie je een ster. Schiet erop en als het goed is zou er licht uit moeten komen. Ga op het puntje van de rots (paadje, whatever) staan en het monster komt naar je toe. Laat het monster in het licht komen en hij spat uit elkaar.

Farcry:
Goed dekking zoeken en degene die aan de zijkant jou zit te beschieten neerschieten. Moet lukken met een automatisch wapen met rechtermuisknop (richten) ingedrukt.

Oké; ik ben prima geholpen met Farcry en Painkiller.

Ik zal mijn emailadres niet meer gebruiken. Voor mij was het ook de eerste keer dat ik via deze site om hulp vraag; het was even een onwetendheid van mijn kant.

Theo

Je kan je e-mail adres uit je bericht weghalen door bij dat bericht op de knop 'aanpassen' te klikken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan