paint shop pro en scanner

• Onderwerp starter Onderwerp starter adje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

adje

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2002
hallo,ik heb een vraag: ik werk met paint shop pro 8 en een scanner van het merk trust usb 192000,als ik wil scannen met paint shop pro en ik druk op bron op halen dan blijft paint shop pro hangen,en blijft maar zeggen dat hij de scanner aan het ophalen is,iemand een idee wat dat kan zijn.

ps. de scanner werkt wel want in acdsee doet tie het wel rara.

adje

nog een klein vraagje hoe kan ik na de instal van paint shop pro alle extensie's (bmp,tiff,jpeg enz enz) koppelen aan paint shop pro? ze open nu allemaal in acdsee en ik wil eigelijk dat dat gebeurt in paint shop pro.

Vraag 2: Open PSP/File/Preferences/File Format Associations en aanvinken wat je met PSP wilt openen.

Qua scanner kan je ook in de zeer uitgebreide Help van PSP kijken, maar mogelijk heeft iemand een pasklaar antwoord. :)

Laatst bewerkt:
Geplaatst door gezina
Vraag 2: Open PSP/File/Preferences/File Format Associations en aanvinken wat je met PSP wilt openen.

Qua scanner kan je ook in de zeer uitgebreide Help van PSP kijken, maar mogelijk heeft iemand een pasklaar antwoord. :)

ok vraag 2 opgelost mijn dank is verpletterend

ik wacht nog even op de oplossing van vraag 1 en kijk ondertussen even in help

Geplaatst door adje

ok vraag 2 opgelost mijn dank is verpletterend

ik wacht nog even op de oplossing van vraag 1 en kijk ondertussen even in help

vraag 1 ook opgelost,er zit waarschijnlijk een foutje in psp 8 nl ik heb nu psp 8 eng en die doet het wel bedankt....

Beetje vreemd dat de Engelse versie wel lukt, maar ja, opgelost. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan