Hallo allemaal
Ik heb al een paar weken een probleem met PSP X Hij staat al heel lang op mijn pc en heb nooit problemen gehad
maar van de ene op de andere dag kreeg ik deze foutmelding bij het openen ,en hij opent dan ook niet .
Ik heb hem al verschillende malen opnieuw geinstalleerd en dat gaat allemaal foutloos tot het moment van openen.
Ik heb ook versie 8 en daar is niks mee aan de hand die doet het prima ,
Toen heb ik de XI versie geinstalleerd in de hoop dat die het dan wel zou doen maar helaas die geeft
dezelfde foutmelding.
Ik heb Windows XP home met service pack 2
Totaal fysiek geheugen 512,00 MB
Beschikbaar fysiek geheugen 97,54 MB
Totaal virtueel geheugen 2,00 GB
Beschikbaar virtueel geheugen 1,96 GB
Ruimte voor wisselbestand 1,22 GB
Wie heeft er enig idee wat het probleem is en hoe het op te lossen is want ik gebruikte het proggie dagelijks
en grijp wel mis .
Sylvia
Ik heb al een paar weken een probleem met PSP X Hij staat al heel lang op mijn pc en heb nooit problemen gehad
maar van de ene op de andere dag kreeg ik deze foutmelding bij het openen ,en hij opent dan ook niet .

Ik heb hem al verschillende malen opnieuw geinstalleerd en dat gaat allemaal foutloos tot het moment van openen.
Ik heb ook versie 8 en daar is niks mee aan de hand die doet het prima ,
Toen heb ik de XI versie geinstalleerd in de hoop dat die het dan wel zou doen maar helaas die geeft
dezelfde foutmelding.
Ik heb Windows XP home met service pack 2
Totaal fysiek geheugen 512,00 MB
Beschikbaar fysiek geheugen 97,54 MB
Totaal virtueel geheugen 2,00 GB
Beschikbaar virtueel geheugen 1,96 GB
Ruimte voor wisselbestand 1,22 GB
Wie heeft er enig idee wat het probleem is en hoe het op te lossen is want ik gebruikte het proggie dagelijks
en grijp wel mis .
Sylvia