Hoi allemaal,
Ik zit met een probleem m.b.t. painten vanuit een list.
Het volgende staat in mijn Form1_paint:
Zo worden, zoals je kunt zien, cirkels getekend. Deze worden getriggerd op een MouseDown. Hoe langer je deze ingedrukt houdt, hoe groter de cirkel wordt. Als je de knop loslaat wordt de cirkel definitief, en behoudt deze zijn grootte.
Het probleem is echter: ik zie de cirkel niet groeien! Pas als ik de knop loslaat zie ik het resultaat. Ik heb op elk denkbare plek een "Refresh()" staan.. Als ik niet uit een list teken, krijg ik het wel gedaan, doe ik dat wel doe, krijg ik het niet voor elkaar.
Wat doe ik hier niet goed?
Mvg,
Tom
PS. Mochten jullie meer info nodig hebben, dan zal ik die meteen plaatsen. Wist niet direct wat jullie nodig hadden, aangezien ik nooit eerder een vraag over C# heb geplaatst.
Ik zit met een probleem m.b.t. painten vanuit een list.
Het volgende staat in mijn Form1_paint:
Code:
private void Form1_Paint(object sender, PaintEventArgs e)
{
Graphics graphics = e.Graphics;
List<Medicine> hulp;
hulp = game.Medicijnen();
foreach (Medicine m in hulp)
{
int x = m.CorX;
int y = m.CorY;
int width = m.Straal * 2;
int height = m.Straal * 2;
graphics.FillEllipse(Brushes.Black, x, y, width, height);
}
}
Het probleem is echter: ik zie de cirkel niet groeien! Pas als ik de knop loslaat zie ik het resultaat. Ik heb op elk denkbare plek een "Refresh()" staan.. Als ik niet uit een list teken, krijg ik het wel gedaan, doe ik dat wel doe, krijg ik het niet voor elkaar.
Wat doe ik hier niet goed?
Mvg,
Tom
PS. Mochten jullie meer info nodig hebben, dan zal ik die meteen plaatsen. Wist niet direct wat jullie nodig hadden, aangezien ik nooit eerder een vraag over C# heb geplaatst.