Paintshop Pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

marloes72

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Ik heb geprobeerd Corel Paint Shop Pro X en 8 te gebruiken in Vista. Maar beide versies lopen steeds vast. Ik heb op internet gezocht naar een versie die geschikt is voor Vista. Welke moet ik bestellen? Ik kom bijvoorbeeld Paint Shop Pro Photo X1 en X2 tegen. Is dit gewoon de opvolger van versie 10 c.q. 11? Of is dit een ander soort programma? En draait het goed op Vista? Welke versie moet ik hebben? Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Corel Paint Shop Pro Photo X2 NL

Systeemeisen

* Microsoft Windows Vista of Windows XP, met de meest recente servicepacks geïnstalleerd
* 500 MB RAM (768 MB aanbevolen)
* 768 MB RAM vereist voor Windows Vista
* 1-GHz processor (2-GHz aanbevolen)
* 500 MB vrije schijfruimte
* 24-bits kleurenweergave en een resolutie van 1024x768
* Microsoft DirectX 9.0c of hoger (wordt geleverd bij Windows Vista en XP)

Ontzettend bedankt voor je snelle reactie. Ik begrijp dat dit gewoon de opvolger is van Corel Paint Shop Pro X dus? Die zou ik dan dus moeten bestellen.......

Ik heb geprobeerd Corel Paint Shop Pro X en 8 te gebruiken in Vista. Maar beide versies lopen steeds vast. Ik heb op internet gezocht naar een versie die geschikt is voor Vista. Welke moet ik bestellen? Ik kom bijvoorbeeld Paint Shop Pro Photo X1 en X2 tegen. Is dit gewoon de opvolger van versie 10 c.q. 11? Of is dit een ander soort programma? En draait het goed op Vista? Welke versie moet ik hebben? Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Marloes.Ik heb met 7, 8, 9, en 10 gewerkt. Kortelings X2 (12 dus) in Vista geïnstalleerd. Scherm ziet er anders (domker) uit, maar werkt verder ongeveer hetzelfde. Succes.

Ik draai met PSP 8.1 onder Vista, met XP SP2 compatibiliteitsmodus. Draait als een trein! :)

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties. Ik heb inmiddels X2 besteld. Die zal binnenkort dus wel komen. Versie 8 en 10 liepen allebei steeds vast in Vista. Ik kon er dan niet eens meer uit komen via taakbeheer. Kennelijk tóch anders dan de versie 8.1 dus. Ik heb nu tijdelijk even Gimpshop geïnstalleerd, maar vind het best lastig. Ik ben zó aan PSP gewend!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan