PaintShopPro XI doet het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jo Briels

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2001
Kocht drie maanden geleden Corel/PaintShopPro XI, downloadversie.
Werkte prima.
Kreeg vorige week bericht van Corel een patch op te loaden. Toen dat was gedaan, verscheen het bericht: "Deze kopie van PaintShopPro is verlopen en wordt nu beeindigd." Dat gebeurt telkens als ik probeer mijn PSP XI te openen.
Ik nam contact met Corel-hulplijn.
Via e-mails kreeg ik een hoop handelingen die ik moest ondernemen. Ongelooflijk wat allemaal. Tot de drivers van de videokaart aanpassen (wat ik niet deed, niet kon en niet wil).
Telkens als ik PSP verwijder, terug download en probeer te starten, krijg ik dat bericht.
Ik download natuurlijk bij iedere poging de proefversie.
Is het niet zo dat die niet wil starten omdat die op mijn pc is verlopen. Anders kan iedereen na een proefperiode opnieuw downloaden en verderwerken.
Door niet te kunnen starten, kan ik ook niet mijn code invoeren die ik heb sedert de betaling.
Weet iemand wat?

Verwijder psp en laat ccleaner draaien en probeer dan opnieuw.
Lukt dit niet dan zou ik in het register zoeken naar alles van psp en dat verwijderen omdat daar een sleutel inzit die zorgt dat je het niet opnieuw kunt installeren.

jean42,
ik maak er straks werk van en hou je op de hoogte.
Kan je me ook zeggen hoe en waar ik in hetregister moet zoeken?
alvast dank

En dan bij Bewerken --> Zoeken.
Of gebruik het handige programma RegLite.

Ja, zoek dan in het programma bijvoorbeeld op PaintShopPro en dan krijg je de gevonden sleutels en dan kan je ze verwijderen, als dat nodig is.

Heb ccleaner uitgevoerd
Dan in regedit alles verwijderd met "paintshoppro' (in de hoop dat ik niks teveel heb verwijderd), Was er een uurtje zoet mee.
Daarna opnieuw proefversie gedownload.
Je moet daarvoor wel account ingeven. (dan weten ze al wie je bent?)
Ik klikte op start en... "Deze kopie van Paint Shop Pro is verlopen en wordt nu beëindigd."
Terug prijs!
Ik wilde met regLite proberen alles te verwijderen,
maar dan moet ik de proversie kopen.
Ik denk dat ik maar zal leren leven met het verlies van de aankoop.
Gelukkig heb de paintshoppro nog op schijf.

Je hebt gelijk.
Ik kocht pspro XI on line-download.
Doe ik nooit meer.
In de toekomst naar de winkel om het schijfje.
Dat deed ik met pspro 7 en dat kan ik telkens weer laden bij verandering van pc.
Volgende week bel ik nog eens naar de hulplijn.
Bedankt allemaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan