• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Pallet wegboeken

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hylas
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hylas

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2012
Beste leden,
Ik heb een vraag, heb een goed werkend pallet systeem, echter ik wil het nog iets uitbreiden.
In kolom W en X voert de order pieker wat hij gepickt heeft, hij moet altijd eerst de oude pallets opmaken dan de langere THT. Dit gegeven moet dan weg geboekt worden in een ander tabblad ( afgeboekt ) met een timestamp zodat je kan zien wanneer iets is weg geboekt.
Na de opdracht moet dan de kolommen W en X leeg zijn en de pallet rij zijn bij gewerkt zie voorbeeld bestand.
Kunnen jullie me een beetje op weg helpen, misschien zijn er wel makkelijkere oplossingen

Bekijk bijlage testpallet20180109.xlsm

Niet echt een antwoord op de vraag maar toch.
Als orderpicker zou ik met zo'n bestand ook gelijk van orderpicker een p(an)ieker worden. Geef de beste man of vrouw een lijst mee waar hij of zij kan werken. Al eens gedacht aan een opzet in tabelstructuur? Kleurplaten maken kan altijd nog.

Beste VenA, de orderpicker krijgt ook wel een lijst mee, toch moet er iemand anders de boel een beetje bijhouden dacht het op deze manier een beetje makkelijker te maken, invullen wat je weghaalt en druk op de knop en alles staat in een ander tabblad geregistreerd en op het huidig staat de huidige voorraad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan