Palm-contacts naar Ipaq

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan42

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2000
Berichten
351
Thuis heb ik office 2003 op een XP-pro machine. Daarop heb ik een palm T3 via de cradle aangesloten. Van mijn werk heb ik nu een Ipaq gekregen, die ik met Outlook kan synchroniseren. Ik wil nu de adreslijst die in de Palm staat naar de Ipaq overhevelen. Ik dacht dat via Outlook te doen, maar daar krijg ik de Palm-adreslijst niet in.
Hoe krijg ik nu de Palm contacts in de Ipaq? Wie heeft goede tips daarover?
 
Als je de palmone software geinstalleerd hebt heb je in je start menu de mogelijkheid om te switchen tussen de meegeleerde palm contacten applicatie en outlook.

op http://www.palm.com/us/support/tungstent3/ kun je eventueel updates ophalen zoals de outlook conduit update 1.02 voor syncen naar outlook.
 
Ha Ellasar, jouw tip werkte perfect. Nu heb ik alle contacten van de Palm in Outlook staan. Een probleem waar ik nu tegenaan loop is dat alle afspraken uit een ver verleden (vanaf 2004) ook in Outlook staan. Dat wil ik niet. Ik wil graag dat alle afspraken vanaf begin dit jaar erin staan. Hoe krijg ik dat in Outlook, de Ipaq (en de Palm) voor elkaar? Weet jij dat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan