Palmcheck enabled

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barros

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2009
Berichten
160
Hallo,

Voor de touchpad gebruikers onder ons, zullen er vast wel een aantal bekend zijn met dit probleem: Palmcheck. Dit zorgt ervoor dat je tijdens het typen niet je touchpad kunt gebruiken. Nou vind ik dit dus heel vervelend voor een bepaald programma waarbij ik zowel mijn muis als toetsenbord wil gebruiken. Na het lezen en proberen dit probleem op te lossen, kwam ik erachten dat dit fenomeen dus bestaat en wil ik dit probleem graag en zo snel mogelijk oplossen.

Ik ben dus gaan kijken hoe ik "Palmcheck" kon uitschakelen. Ik heb dit gevonden maar bleek hier geen toegang tot te krijgen op mijn huidige Lenovo laptop. Ik heb hierna mijn touchpad driver opnieuw geïnstalleerd naar versie 17_0_19, maar deze bleek een "faal om te installeren" bericht te tonen.

de895be6083d95150a10e970a3c805e5.png


Daarna heb ik mijn driver weer opnieuw proberen te installeren maar deze keer naar een andere versie: 17.0.6.13
Deze driver bleek wel mijn muis opties te laten zien, maar toonde geen "Palmcheck" functie. Ook had ik geen last meer van het probleem dat ik mijn muis tijdens het typen niet kon bewegen. Echter kan ik mijn muis niet in klikken tijdens het typen. Als ik dit doe, dan wordt er geen klik geregistreerd tot een aantal seconde nadat ik klaar was met het intoetsen van één van mijn toetsenbord knoppen.

Na alles wat ik geprobeerd heb, heeft iemand enig idee of het mogelijk is om mijn touchpad te kunnen gebruiken terwijl ik gebruik maak van mijn toetsbord, zoja, hoe?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een handleiding voor je gevonden met screenshots (Eng) die je misschien gemist hebt.

Ja deze had ik uiteraard al eerder gezien. Uit mijn bovenstaande uitleg kan er dan ook verdaan worden gehaald dat ik dus geen Palmcheck optie heb vanwege een oudere driver (omdat de driver (met het huidige versie) waarop de functie dus wél zit, niet geïnstalleerd kan worden zoals in de afbeelding hierboven), wat er in de handleiding dus wordt uitgelegd... Daar heb ik dus niet zoveel aan. Bedankt voor de reactie! :D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan