Panasonic dmr-eh57 Time Slip vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Caafje76

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2005
Hallo,

Ik heb sinds gisteren een panasonic dmr-eh57 dvd recorder en heb een vraagje waarop ik in de gebruiksaanwijzing geen antwoord vind.

Ik heb een programma voorgeprogrammeerd via Guide+ en wil gebruik maken van Time-slip omdat ik meestal een kwartier later thuiskom dan het programma begint. Nu heb ik dit uitgeprobeerd, maar ik krijg dan steeds een soort verkeersbordje rechtsboven in het scherm ten teken dat het niet kan.

Hoe kan ik toch alvast mijn programma kijken terwijl het nog wordt opgenomen???

Alvast bedankt,

Cynthia

Hoi,

Je klutst 2 dingen door elkaar. Wat jij wilt, heet bij Panasonic niet 'Time Slip', maar 'Chasing Play' (dit om het gemakkelijk te houden, ws).

Chasing play werkt verrassend simpel: als je thuis komt en je wilt kijken naar het programma wat je aan het opnemen bent, dan druk je gewoon op 'play'. Het programma wordt dan vertoond vanaf het begin. Zie ook de handleiding, pag. 29, rechter kolom.

Time Slip is iets anders, nl. het springen door een eenmaal gemaakte opname (pag. 38 handleiding).

Groet,
Dick

panasonic he57

Hallo,

Ik heb sinds gisteren een panasonic dmr-eh57 dvd recorder en heb een vraagje waarop ik in de gebruiksaanwijzing geen antwoord vind.

Ik heb een programma voorgeprogrammeerd via Guide+ en wil gebruik maken van Time-slip omdat ik meestal een kwartier later thuiskom dan het programma begint. Nu heb ik dit uitgeprobeerd, maar ik krijg dan steeds een soort verkeersbordje rechtsboven in het scherm ten teken dat het niet kan.

Hoe kan ik toch alvast mijn programma kijken terwijl het nog wordt opgenomen???

Alvast bedankt,

Cynthia

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan