Panasonic FZ38 foto's ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

jonok

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 dec 2009
Berichten
2
Hoi Allemaal,
Ben nieuweling hier, maar heb een vraag. Vandaag in sporthal met mijn nieuwe panasonic foto's gemaakt. Maar net als bij mijn vorige camera Fuji Finepix S5500 een "probleem" .
Ik hoop dat iemand met kan vertellen, waar dit door komt.

Als ik foto's neem, binnen...dan zit er meestal een soort van beweging in de foto..beetje wazig om de persoon heen. Kijk maar even op onderstaande link voor de foto's.

http://www.flickr.com/photos/jonok1971/
 
Laatst bewerkt:
Te langzame sluitertijd lijkt me. Het beeld is niet bevroren. Je had in dit geval met de sporter mee kunnen draaien, dan was die scherp en de omgeving niet. Er zit dan actie in de foto. Wil je stil beeld, dan dien je een snellere sluitertijd te nemen of de camera op sport stand te zetten.
 
Laatst bewerkt:
Ja inderdaad te lange sluitertijd, en als je geen stille hand hebt kan het ook helpen om met een statief te gaan fotograferen.
 
Ik kan bij mn Panasonic-FS20 instellen welk soort onderwerp ik fotografeer, sport, landschap, vuurwerk en meer van dat soort dingen.
Misschien dat je daar effe mee moet stoeien.
 
Bedankt alvast

Goeiemorgen allen,
Bedankt alvast voor de super snelle reactie's. :thumb:Heb hem ook al wel op sportstand gehad..Klopt het dan wel dat er 1 punt scherp is en de rest er omheen wazig? Het stomme is, dat het alleen binnen is he. Ook als er eimand op bank zit en die beweegt net even een arm, dan heb je die waas enz. De oplossing is dus niet dat je hem op automatisch hebt staan....:shocked: dat werkt dus niet in deze situatie. Nja..Ik moet inderdaad veel uit gaan proberen met mijn nieuwe Panasonic. Zitten al zoveel mogelijkheden op. Wat ik wel top vindt is de stabilisatie die erop zit. En natuurlijk de Macro....

Zal zeker vaker hier komen met vragen of...tips te lezen van anderen.

Fijne dag allemaal.
 
Je geeft aal dat er stabilisatie op zit, stond deze wel ingeschakeld? Kun je met die camera ook zelf je sluitertijden instellen?

Eventueel kun je ook on de volgende sectie kijken naar foto's van andere;
http://www.helpmij.nl/forum/forumdisplay.php?f=324
Bij de meeste staat aangegeven welke diafragma en sluitertijd ze gebruikt hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan