Panasonic KX-TG1102NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

roos417

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Sinds kort heb ik telefonie van Home en heb daarvoor de Panasonic gekocht omdat deze nummerherkenning ondersteunt.

Nu krijg ik op mijn dispaly geen vemelding, behalve dan de tijd en datum.
Weet iemand hoe dit kan en wat ik er aan kan doen?
Home verwijst mij door naar de instellingen van de telefoon.

Groetjes Roos.

heb je ook gekeken naar wat voor type nummerherkenning? Voor kabel telefonie is dit namelijk anders dan bij kpn. Website athome:

Er zijn in Nederland twee verschillende soorten nummerweergavesystemen: DTMF (dual-tone-multi-frequency) en FSK (frequency shift keying). @Home maakt gebruik van de wereldwijd gangbare FSK-standaard.

Telefoontoestellen die zijn ontwikkeld voor de DTMF-standaard, het protocol dat KPN hanteert, geven geen telefoonnummer weer als ze op een netwerk met FSK-protocol worden gebruikt.

In de handleiding van uw telefoontoestel of bij de Helpdesk van de fabrikant kunt u nagaan of uw toestel het FSK-protocol voor nummerweergave ondersteunt. Is dit niet het geval, dan zal nummerweergave (nog) niet werken.

Ja deze versie van panasonic heeft FSK.

Vandaar dat ik niet snap dat het niet werkt.

Groetjes Roos

Is je telefoon direct op het modem aangesloten?? Sluit de telefoon eens als enige aan op de modem, ik heb hetzelfde probleem gehad, dit kwam toen doordat ik er een soort telefoonstation tussen had zitten waarin de lijn werd opgedeeld naar een aantal losse toestellen. Na het toestel rechtstreeks aan te sluiten op de modem werkte alles naar behoren!

Ja, de telefoon is rechtstreeks aangesloten op het modem, geen tussenverbindingen.
Toch bedankt voor je reactie, het had net zo goed wel zo kunnen zijn en dan was het probleem opgelost.
Nu toch maar verder afwachten of iemand nog ideeen heeft.

Groetjes Roos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan