Panasonic Smart-TV kan geen cookies accepteren

• Onderwerp starter Onderwerp starter hauer
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hauer

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2001
Mijn Panasonic Smart-TV TX-L47ET50E kan geen cookies accepteren; als ik 'accepteren' aanklik reageert hij niet. Daardoor kan ik bv geen Uitzending Gemist kijken. Volgens de helpdesk van Panasonic is dit probleem niet op te lossen; het zou aan de software liggen.
Of is er toch een oplossing voor dit probleem?

Ik ben bang dat het wachten is totdat Panasonic met een software-update komt waarin het probleem wel is opgelost. Denk dat je weinig andere opties hebt, als er uberhaubt al andere opties zijn.

Ik krijg steeds de melding "De webbrowser kan de pagina niet weergeven" Het downloaden van de NOS app lukt ook niet. Ik heb ook gekeken of ik met de UGSamsungApp wat kan, maar dat geeft ook geen aanknopingspunten. Het probleem is dat ik om met deze TV op internet te komen geheel afhankelijk ben van de webbrowser die Panasonic heeft geïnstalleerd.

Heb je wel verbinding? (voor de zekerheid) En als je verbinding hebt werkt de DNS wel? (dat kan nl ook zo een foutmelding geven)
Kun je testen door ipv het webadres een extern ip nr in te vullen in je browser.

Ja, ik heb verbinding en de DNS werkt. Ik heb ip nr 145.99.143.137 ingetypt en kon toen op uitzending gemist klikken maar ook nu kreeg ik weer de melding dat de webbrowser de pagina niet kan weergeven.

Omdat ik allerlei websites wèl kan binnenhalen zoals startpagina.nl en nu.nl; deze sites kan ik probleemloos bekijken.

Heeft de Panasonic ook... een app waarmee je Uizending gemist mee kunt kijken (die zit er op onze samsung nl, dus hoef je dat niet via de browser te doen)

Nee, mijn Panasonic heeft wel een aantal apps (hoofdzakelijk buitenlandse) maar geen Uitzending gemist.

Mijn probleem met de cookies op de PANASONIC is nog steeds niet opgelost. Wie heeft er nog suggesties?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan