Panasonic TV, maar welke ????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hepa1964

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 nov 2008
Beste forumleden,
Ik ben voornemens een nieuwe tv te kopen. Dat wordt waarschijnlijk een Panasonic (esthetische kwestie).
Die tv is te verkrijgen in: -Lcd, - Plasma of - Led met Lcd uitvoering. Zou iemand me kunnen aanraden wat de beste
aankoop zou zijn in combinatie met een Humax decoder en HD zenderpakket van Ziggo.
Bijvoorbaat mijn hartelijke dank voor uw reakties.

Groeten Hans.

Goedemiddag,

Zelf al jaren een Panasonic plasma en meer als zeer tevreden mee, ten eerste zit gewoon een glazen plaat voor makkelijk met schoonmaken wat je mist bij lcd en led en vind hem met voetbalwedstrijden net even beter al de twee andere enige minpuntje is dat hij meer stroom gebruikt als de andere twee maar dat ligt aan plasma niet aan het merk.En heb ook de Humax 5050 c geeft een plaatje van een beeld.

Laatst bewerkt:
hoi Hans,

Wij hebben sinds twee maanden een nieuwe Panasonic TX-P42V20E. Als ik je een tv moet aan bevelen, dan zou ik niet langer wachten en dit schitterend toestel kopen!
Het beeld is echt prachtig en de tv is uitgerust met allerlei nieuwe snufjes ect.
Wij hebben deze dan in combinatie met Ziggo digitale televisie.

Ik kan maar 2 nadelen opnoemen(ofja eigenlijk 3)

- Hij weerspiegeld een beeetje, dus in een lichte omgeving zie je je zelf nog wel eens in het scherm.

- Het geluid is niet echt best, maar wel te doen(maar met een fijne Bose surround set erbij is dit ook opgelost)

- Ik weet niet wat je bugdet is maar, deze tv is wel redelijk prijzig.

Ik hoop dat je hier wat mee kunt,

groetjes Frank

Hoi,

Geluid is bij de meeste plasma ,lcd en led tv het probleem volgens mij wegens het weinig ruimte hebben voor een paar knappe speakers en ja hij spiegelt een beetje maar dat vind ik persoonlijk niet echt een groot probleem maar voor de rest een prima merk .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan