PANASONIC TX-P42ST30 pc kabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

bouncer1980

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2006
ik wil graag mijn
PANASONIC TX-P42ST30

aan mijn laptop koppelen, zodat ik laptopbeeld op tv krijg. Voorheen deed ik dat met de pc aansluiting op mijn tv, echter de P42ST heeft niet zo'n pc poort.

Hoe kan ik dit toch doen, mijn laptop heeft geen hdmi uitgang!

Laatst bewerkt:
Volgens mij mist er ergens text in je post. Wat voor output heeft je laptop wel?

usb en pc (om zo'n monitor kabel op aan te sluiten)

Laatst bewerkt door een moderator:
Kun je eventueel nog het model van je laptop posten? Zonder actieve componenten kun je met puur VGA inderdaad niet naar je TV. Je TV ondersteund echter wel composite. Zeer veel laptops met VGA kunnen ook composite uitsturen. Mogelijk is dat nog een optie.

composite is dat hetzelfde als component?
Ik heb een asus eee pc (zo'n mini laptop)

ik heb een component ingang op mijn tv, dus als ik van vga naar component zou kunnen... zou dat zeker kunnen werken

Laatst bewerkt door een moderator:
Ah ok, ik heb zelf ook een EEE, maar daar zit inderdaad geen composite op. VGA is wel om te zetten naar composite / component (zijn twee verschillende dingen, maar wel vergelijkbaar), maar de omzetting vraagt een actieve component. Je hebt dan dus een apart kastje nodig om die op je TV aan te sluiten.

Tenzij dit doosje dat kan decoderen is dat ook geen optie helaas. VGA is een ander signaal dan s-video. Nu zijn er wel decoders die dat dus om kunnen zetten, maar ik zie de optie niet bij een beschrijving van het kastje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan