Panda antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

MartinSr

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2004
Klein probleempje:

Na installeerenen registreren van Panda antivirus ± 3 weken geen probleem. Updates automatisch . Dan na ± 3 weken kan geen automatische update gedaan worden. Schermpje komt naar boven met vermelding gebruikersnaam/wachtwoord onjuist. Gebruikersnaam en wachtwoord is wel correct.
Na verwijderen van Panda antivirus op Comp. deze opnieuw geinstalleerd
en gebruikersnaam/wachtwoord ingevoerd dan doet hij het weer ± 3 weken. Wat doe ik fout dat ik dit niet hoef te doen. Doe dit nu om de 3 weken.
P.S. ben een beginneling op Comp. gebied.
Wie helpt mij van dit probleem af.
MartinSr:(

Even een gewetensvraag, is het legale versie van Panda of een geleende?
Panda heeft namelijk, net als veel andere sw bedrijven alle illegale gebruikersnamen/paswoorden in een database staan.
Als het een legale versie betreft dan zou ik contact opnemen met de leverancier.

idem

Ik bezit ook de panda anti virus complete versie via een gratis CD bij magazine windows en heb hetzelfde, ik kan maar niet de update krijgen en wanneer je het via de site doet dan lukt het ook niet.

Geplaatst door Bern@rd
Even een gewetensvraag, is het legale versie van Panda of een geleende?
Panda heeft namelijk, net als veel andere sw bedrijven alle illegale gebruikersnamen/paswoorden in een database staan.
Als het een legale versie betreft dan zou ik contact opnemen met de leverancier.

Is een legale versie. Sta ook geregistreerd bij Panda heb een klantnummer.
Heb bovenstaande vraag ook naar Panda gemaild.
MartinSr:(

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan