panda antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

pweeland

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2004
Wie kan mij helpen om panda antivirus van mijn pc te krijgen, heb zelf al van alles geprobeerd maar sommige bestanden kunnen gewoon niet verwijderd worden.:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Ik neem aan dat je het gebrobeerd hebt te verwijderen uit configuratiescherm -> software? En om welke bestanden gaat het precies?

helaas, panda is een zeer agresief stuk software, het blijft maar terug komen, je zult moeten scannen met Hijack this, alle vermeldingen van panda moeten wegdoen, daarna op moeten starten met de veilige modus, daarna kijken of het programma actief is, dan de boel proberen te verwijderen in het software lijstje, als dat niet lukt dan handmatig, als er toch nog dll's worden gedeeld dan moet je het helaas doen onder een dos scherm, dus opstarten met een dos prompt.
Hopelijk draai je geen ntfs, dan wordt het helemaal zuren, maar met deze methode heb ik het laats bij iemand weg gekregen.
Beetje omslachtig maar harde leer les het nooit meer te gebruiken.

oeps

dit kan je toch niet menen he??? wat een ... programma.
heb het meerdere male geinstalleerd en verwijderd maar nu lukt dat ineens niet meer. Heb even een trial van McAfee erop gezet en dit werkt gelukkig goed. bedankt voor de tip

Nou het is een rotprogramma, zover ik bij mensen kom die dit geprobeerd hebben te gerbuiken.

helaas, panda is een zeer agresief stuk software, het blijft maar terug komen, je zult moeten scannen met Hijack this, alle vermeldingen van panda moeten wegdoen, daarna op moeten starten met de veilige modus, daarna kijken of het programma actief is, dan de boel proberen te verwijderen in het software lijstje, als dat niet lukt dan handmatig, als er toch nog dll's worden gedeeld dan moet je het helaas doen onder een dos scherm, dus opstarten met een dos prompt.
Hopelijk draai je geen ntfs, dan wordt het helemaal zuren, maar met deze methode heb ik het laats bij iemand weg gekregen.
Beetje omslachtig maar harde leer les het nooit meer te gebruiken.

Nou dat heb ik dus nog nooit meegemaakt, bij mij al veel keer Panda verwijdert, en bij andere computers ook meerder malen....het was binnen no time eraf. Wel laat ik ff JV16 erover gaan voor de eventuele achtergebleven registerbestanden.

Laatst bewerkt:
En daar ga je nou net, als je dat soort software niet toepast of bij kan of geen kennis hebt van de manieren te gebruiken tot verwijderen, dan krijg je de moeilijkheden die ik ervaarde bij een packerbell machiene.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan