Panda Dome Essentials tijdelijk onderbreken

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal
Ik heb Panda Dome Essentials op m'n PC's geinstalleerd, en het werkt naar mijn idee perfect.
Alleen kan ik de mogelijkheid om deze Virusscanner tijdelijk te onderbreken niergen vinden.
Weten jullie hie ik dat kan doen?
Met vriendelijke groet
Dukkel

Zo activeer je de stille modus:
Ik denk dat tijdelijk uitschakelen ook via het systeemvak gaat (RMK op icon).

1. Zoek het Panda Dome-pictogram: Zoek het Panda Dome-pictogram in je systeemvak (meestal naast de klok in de rechteronderhoek van je scherm).

2. Open Panda Dome: Klik met de rechtermuisknop op het Panda Dome-pictogram en selecteer 'Panda Dome openen' of een vergelijkbare optie om de applicatie te starten.

3. Ga naar Instellingen: Zoek in de Panda Dome-interface naar de optie 'Instellingen' of 'Configuratie' en klik erop.

4. Zoek naar 'Stille modus': Zoek naar een instelling met betrekking tot 'Stille modus', 'Spelmodus' of 'Stille modus'. De exacte bewoordingen en locatie kunnen enigszins variëren, afhankelijk van je Panda Dome-versie.

5. Stille modus inschakelen: Activeer de schakelaar of het selectievakje om de stille modus in te schakelen.

6. Configureer instellingen (optioneel): In sommige versies van Panda Dome kun je de stille modus aanpassen, bijvoorbeeld door te specificeren welke applicaties of gebeurtenissen deze activeren.

7. Wijzigingen opslaan: Zorg ervoor dat je alle wijzigingen in de instellingen opslaat.Door de Stille modus in te schakelen, vermindert Panda Dome het aantal meldingen, achtergrondscans en andere activiteiten die uw game-ervaring of de beleving op volledig scherm kunnen verstoren. Specifiekere instructies of details over de Stille modus vindt u doorgaans in de helpdocumentatie of ondersteuningspagina's van Panda Dome.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan