Panda internet Security maakt internet traag?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ladylover1

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2004
Berichten
252
hallo allemaal ik heb een vraagje ik heb die nieuwe panda internet Security gekocht. nu deze firewall maakt mijn internet zeer traag is er geen manier om die bij te stelen zo dat hey niet meer zo streng is alvast bedank groetjes
 
Laatst bewerkt:
Mischien kan je voortaan een betere titel verzinnen voor je vraag??
Maar je kan op zich niet zo heel veel instellen waardoor je internet sneller word hoor. Wat is er traag? Het openen van sites en dergelijke?
 
Titel aangepast "Hey" zegt inderdaad niet zoveel over je probleem.;)
 
Wel de instellingen van Panda op aanbevolen gezet? Heb zelf de NIS en doe dat daarin ook altijd zo, dan blijft het prettig internetten.
 
En je weet zeker dat het aan je Firewall ligt, dus als je hem uitzet gaat het wel??
 
Pfew, heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord!!
Ik zou als ik jou was dan maar een andere Firewall nemen. Zone Alarm is erg goed en gratis en heeft deze probs zeker niet. Maar je hebt hier zeker al voor betaald??
 
hey

ja en als ik zone alarm op zet en mijn panda Firewall af zet en alleen de virus scanner opzet dan kracht mijn laptop die werkt echt niet samen He:(
 
Tot zover ik weet werkt Zone Alarm prima met andere software samen. Ik heb het een hele tijd in combinatie met Norton en Mac Afee gehad.
 
hallo

Ok dat klopt bij mijn vorige versie van panda 2004 ging zone alarm ook
Maar nu heeft panda zelf een Firewall en dus nu gaat het niet meer
:mad:
 
hey

ja heb hem gekocht ma heb het al gevonden heb panda weg gegooid en toen terug geinstalleerd en de firewall van panda weg gelaten en zone alarm terug geinstalleerd dus nu werkt alles terug prima ma toch bedankt voor je hulp :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan