panda titanium antivirus 2006

Status
Niet open voor verdere reacties.

jokke

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2003
Om versie van 2006 te downloaden en installeren moet ik eerst die van 2005 deinstalleren.Lukt niet want via start-configuratiescherm-software-panda titanium 2005 "programma verwijderen" komt volgende tekst telkens te voorschijn:"Fout bij het decomprimeren van ondersteuningsbestanden.Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden."Detzelfde tekst verschijnt na start-alle programma's-panda titanium 2005-desinstalleer.Wie kan mij helpen?
De versie van 2005 kan ook niet opgestart worden want dan verschijnt volgende tekst:AVLITE.EXE-kan bestand niet vinden.De toepassing kan niet gestart worden omdat volgend bestand niet kan worden gevonden VCL50.BPL .

dank bij voorbaat

Laatst bewerkt:
jokke zei:

Volgens de website van panda kan ik de versie van 2005 verwijderen door UNINST_v1.0.1.1.exe te downloaden en te installeren.
Maar als ik dat probeer verschijnt volgende tekst "WinZip selfextractor-could not create-unzip operation cancelled.
Hoe kan ik dus in godsnaam panda titanium antivirus 2005 verwijderen?????????????????

Jozo zei:
Heb de bestanden van "UNINST_v1.0.1.1.exe" even voor je in een zipbestand voor je gezet.
Zip uitpakken en op "SMCLpav.exe" dubbelklikken.

http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=BA735B0767C83145

Bedankt,Jozo.
Panda versie 2005 is verwijderd.Bij installatie van panda 2006 krijg ik de melding van antivirus NOD32(restbestanden) eerst te verwijderen.Hiervoor kon ik een programma ( NOD32removal.exe ) downloaden.Nadat dit programma zijn werk had gedaan kreeg ik het bericht:"Er zijn geen bestanden meer van Nod32 antivirus op u pc" .Dus ik dacht,eindelijk kan ik nu de panda 2006 installeren.Niets is minder waar want bij de installatie van panda 2006 blijft mijn pc aangeven dat ik eerst NOD32 antivirus moet verwijderen.Wat is hiervoor dan de oplossing?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan