Pando niet automatisch starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lindy

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2007
Berichten
18
Ik heb Pando geinstalleerd. Dit is een gratis programma om grote bestanden te kunnen sturen en ontvangen. Pando wordt op mijn PC gestart zodra Windows gestart wordt. Ik wil dit niet. Het programma kent een optie om dit uit te zetten, maar dan moet ik mijn e-mailadres afgeven, hetgeen ik liever niet doe. Ik heb geprobeerd aan Windows te vertellen dat Pando niet meer automatisch gestart moet worden met behulp van programma msconfig. Daarna werd "Diagnostisch opstarten" aangezet en als ik dat uitzet is alles weer bij het oude. Mijn vraag is daarom: kan iemand mij vertellen hoe ik het automatisch starten van Pando kan uitzetten?
 
Ja gaat weer naar msconfig, maar dan naar het tabblad 'opstarten', en daar vink je het programma af.
 
Ja gaat weer naar msconfig, maar dan naar het tabblad 'opstarten', en daar vink je het programma af.


om erachter te komen hoe het heet, moet je het progje draaien, rechtermuisklik op het progje in taakbeheer, ga naar proces, en schrijf de naam op van het geselecteerde progje:thumb:
 
Opgelost

Bedankt Ton52 en Dillondarko.

Wat jullie voorstelen, namelijk met msconfig het vinkje weghalen voor programma pando.exe in tabblad Opstarten, had ik al gedaan. Na opnieuw opstarten van de PC kreeg ik dan een venster van msconfig waarin wat uitleg werd gegeven én de optie “Dit bericht in het vervolg niet meer weergeven of start Systeemconfiguratie bij opstarten” kon worden aangevinkt. In eerste instantie heb ik die optie niet aangevinkt.

Ik heb inmiddels die optie wél aangevinkt en nu wordt pando.exe niet meer automatisch gestart. Mijn probleem is daarmee opgelost. Nogmaals bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan