hawkie
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 mei 2002
Planet PC Veilig
Sinds november 2006 maak ik voor de computers van de kinderen gebruik van het veiligheidspakket van Planet: PC veilig.
Ik moet zeggen dat dat perfect werkt. Redelijk uitgebreid, gemakkelijk in te stellen en helemaal automatisch v.w.b. scans, updates e.d.
Ik heb dat in 2006 geinstalleerd naar aanleiding van een email van Pnaet, waarin zij schreven:
Speciaal voor u als Planet ADSL of InternetPlusBellen Standard, Comfort of Advanced klant kunt u gratis gebruik maken van PC Veilig t.w.v. € 59,95 per jaar.
Nergens werd ook maar ergens vermeld dat dit slechts voor 1 jaar zou gelden.
Nu kreeg ik vandaag een email waarin gemeld werd dat de gratis periode verloopt en dat er 3,95 per maand in rekening gebracht gaat worden wanneer ik het pakket blijf gebruiken.
"Beste abonnee,
Als Planet abonnee maakt u sinds enige tijd gebruik van PC Veilig van Planet. Binnenkort eindigt de periode waarin u gratis gebruik maakt van deze dienst. Vanaf deze maand betaalt u € 3,95 per maand voor PC Veilig. "
Ik heb ze een mail gestuurd dat ik daar bezwaar tegen maak omdat er gen sprake is van een proefperiode.
Ik kreeg het volgende antwoord:
Geachte heer/mevrouw
Hierbij ontvangt u het antwoord op de door u gestelde vraag.
Waarom krijg ik opeens een factuur voor Pc Veilig?
In december is de actie met gratis PC Veilig bij adsl abonnementen afgelopen.
Dit betekent dat bij iedereen die in december PC Veilig actief heeft dit terug te zien is op de factuur.
Een uitzondering hierop zijn de abonnementen ADSL of IPB comfort en advanced.
Voor deze abonnementen blijft PC Veilig gratis.
Als u geen gebruik meer wilt maken van PC Veilig kunt u de dienst uitzetten via 'Mijn gegevens' .
Met vriendelijke groet,
Planet Internet
Ik heb dus een ADSL standard abonnement.
Kan Planet dit zomaar doen?
Sinds november 2006 maak ik voor de computers van de kinderen gebruik van het veiligheidspakket van Planet: PC veilig.
Ik moet zeggen dat dat perfect werkt. Redelijk uitgebreid, gemakkelijk in te stellen en helemaal automatisch v.w.b. scans, updates e.d.
Ik heb dat in 2006 geinstalleerd naar aanleiding van een email van Pnaet, waarin zij schreven:
Speciaal voor u als Planet ADSL of InternetPlusBellen Standard, Comfort of Advanced klant kunt u gratis gebruik maken van PC Veilig t.w.v. € 59,95 per jaar.
Nergens werd ook maar ergens vermeld dat dit slechts voor 1 jaar zou gelden.
Nu kreeg ik vandaag een email waarin gemeld werd dat de gratis periode verloopt en dat er 3,95 per maand in rekening gebracht gaat worden wanneer ik het pakket blijf gebruiken.
"Beste abonnee,
Als Planet abonnee maakt u sinds enige tijd gebruik van PC Veilig van Planet. Binnenkort eindigt de periode waarin u gratis gebruik maakt van deze dienst. Vanaf deze maand betaalt u € 3,95 per maand voor PC Veilig. "
Ik heb ze een mail gestuurd dat ik daar bezwaar tegen maak omdat er gen sprake is van een proefperiode.
Ik kreeg het volgende antwoord:
Geachte heer/mevrouw
Hierbij ontvangt u het antwoord op de door u gestelde vraag.
Waarom krijg ik opeens een factuur voor Pc Veilig?
In december is de actie met gratis PC Veilig bij adsl abonnementen afgelopen.
Dit betekent dat bij iedereen die in december PC Veilig actief heeft dit terug te zien is op de factuur.
Een uitzondering hierop zijn de abonnementen ADSL of IPB comfort en advanced.
Voor deze abonnementen blijft PC Veilig gratis.
Als u geen gebruik meer wilt maken van PC Veilig kunt u de dienst uitzetten via 'Mijn gegevens' .
Met vriendelijke groet,
Planet Internet
Ik heb dus een ADSL standard abonnement.
Kan Planet dit zomaar doen?
Laatst bewerkt: