HALLO DEZE VRAAG GAAT OVER DE COMP VAN MIJN SCHOONVADER
ik zou wel even wat ander geheugen erbij zetten voor hem
zodat het allemaal wat sneller zou werken
comp uit gezet ,opengemaakt en het tweede stripje 512mb erbij gezet daarna comp weer aan gedaan en toen kreeg ik niks meer
alles losgehaald ,incl. mobo cpu en alles daarna alles weer vastgezet en aangesloten
nu gaat alles starten dus koelers(fans) van cpu graf.kaart hd gaat draaien floppy lampje licht even op en dvd-speler licht ook het lampje van op
mmar nog steeds geen beel engeen actie van de comp ook het lampje van de hd brandt niet
het is een oud systeem pentium4 en er wordt niks overdeven veel meegedaan
het enigste toen ik het geheugen erin zette hoorde ik wat gekraak
wie heeft er een idee wat er gebeurd/aan de hand is en wat kan ik eraan doen
of moet er een nieuw systeem in
alsjeblieft snel antwoord want dan is de comp winkel nog open
ik heb zelf nog wel wat spullen liggen waarmee ik een nieuw systeem kan maken voor hem op een cpu na dan
ik zou wel even wat ander geheugen erbij zetten voor hem
zodat het allemaal wat sneller zou werken
comp uit gezet ,opengemaakt en het tweede stripje 512mb erbij gezet daarna comp weer aan gedaan en toen kreeg ik niks meer
alles losgehaald ,incl. mobo cpu en alles daarna alles weer vastgezet en aangesloten
nu gaat alles starten dus koelers(fans) van cpu graf.kaart hd gaat draaien floppy lampje licht even op en dvd-speler licht ook het lampje van op
mmar nog steeds geen beel engeen actie van de comp ook het lampje van de hd brandt niet
het is een oud systeem pentium4 en er wordt niks overdeven veel meegedaan
het enigste toen ik het geheugen erin zette hoorde ik wat gekraak
wie heeft er een idee wat er gebeurd/aan de hand is en wat kan ik eraan doen
of moet er een nieuw systeem in
alsjeblieft snel antwoord want dan is de comp winkel nog open
ik heb zelf nog wel wat spullen liggen waarmee ik een nieuw systeem kan maken voor hem op een cpu na dan