GeorgetteS
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 okt 2006
Ik heb tijdens mijn zoektocht naar een programmatje waarschijnlijk een virus binnen gehaald. Mijn computer starte zich opnieuw op en nu gebeurt er bijna niets meer. Hij start op de normale manier op en dan komt de achtergrond in beeld die ik zelf had ingesteld. Ook kan je met het muispijltje over het scherm bewegen en komt windows taakbeheer omhoog bij cntl alt dlt.
Maar verder gebeurt er helemaal niets! :-( Ik heb belangrijke dingen op mijn computer staan in mijn documenten. Ik vind het niet erg om alles te formatteren maar er zijn 2 mappen die ik wel echt moet hebben in mijn documenten. Heeft iemand enig idee wat ik nu moet doen? Kan ik misschien in ms dos opstarten en vanuit daar bestanden kopieren naar een stickie ofzo?
Alle ideeen zijn welkom want ik ben lichtelijk in paniek.
Groetjes
Georgette
Maar verder gebeurt er helemaal niets! :-( Ik heb belangrijke dingen op mijn computer staan in mijn documenten. Ik vind het niet erg om alles te formatteren maar er zijn 2 mappen die ik wel echt moet hebben in mijn documenten. Heeft iemand enig idee wat ik nu moet doen? Kan ik misschien in ms dos opstarten en vanuit daar bestanden kopieren naar een stickie ofzo?
Alle ideeen zijn welkom want ik ben lichtelijk in paniek.
Groetjes
Georgette