Paperclip in voorbeeldvenster Outlook express is verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Straffe Gast

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 okt 2006
Na een herinstallatie van windows XP-pro wordt in Outlook express de paperclip in de kop van het voorbeeldvenster niet meer weergegeven

Waarschijnlijk is dit een instelling doch ik vind het niet :evil:

Alle hulp is welkom :thumb:

Voor alle duidelijkheid heb ik een screenshot gemaakt (zie bijlage)

Bijlagen

Volgens mij heel simpel :

Klik met je rechterkantmuis op een van de kolommen die nog beschikbaar zijn (bijv. van, onderwerp, ....)

Dan kiezen voor kolommen

Het paperclipje is de optie bijlage (aanvinken)
Eventueel omhoog of omlaag zetten, alnaargelang waar je de kolom wilt in je scherm

OK klikken en het staat er weer bij :thumb:

Is het dit wat je zocht ??

Bedankt voor de snelle reactie :thumb: doch dit is niet de oplossing.

De bijlage is aangevinkt en komt voor op het algemeen scherm.Het gaat over de paperclip die rechts bovenaan het voorbeeldscherm moet verschijnen (zie bijlage aan mijn eerste vraag)

Sorry iets te snel geweest.... is vrees er een beetje voor dat ik je kan helpen.

Heb je de optie voorbeeldvenster al eens afgezet, pc afsluiten en daarna weer voorbeeldvenster opzetten geprobeerd ?? Soms help dit in de wondere pc wereld :D

Voorbeeldvenster kan je vinden onder Beeld => Indeling => kop van voorbeeldvenster weergeven

Sorry iets te snel geweest.... is vrees er een beetje voor dat ik je kan helpen.

Heb je de optie voorbeeldvenster al eens afgezet, pc afsluiten en daarna weer voorbeeldvenster opzetten geprobeerd ?? Soms help dit in de wondere pc wereld :D

Voorbeeldvenster kan je vinden onder Beeld => Indeling => kop van voorbeeldvenster weergeven

Helpt jammer genoeg niet :(

Heb even op internet gekeken en kom uit op een bug voor Windows XP wanneer je gebruik zou maken van "Multilingual User Interface". Oplossing zou zijn om via Configuratiescherm => Landinstellingen => bij talen en geadvanceerd alles op engels te zetten :o

Wanneer je daarna weer alles op nederlands zet heb je terug hetzelfde probleem.

Misschien kan je even proberen dit te testen of het een verschil maakt :thumb:

Heb even op internet gekeken en kom uit op een bug voor Windows XP wanneer je gebruik zou maken van "Multilingual User Interface". Oplossing zou zijn om via Configuratiescherm => Landinstellingen => bij talen en geadvanceerd alles op engels te zetten :o

Wanneer je daarna weer alles op nederlands zet heb je terug hetzelfde probleem.

Misschien kan je even proberen dit te testen of het een verschil maakt :thumb:

Heb even alles op Engels gezet en heb idd dan de paperclip terug in de kop van het voorbeeldscherm
Bestaat er een oplossing om de papaerclip terug te krijgen zonder dat ik de talen moet veranderen naar Engels ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan